Rudi Rombouts
Verenigingslid
- Lid geworden
- 31 jan 2002
Hoe kan ik VBA code starten als ik in een bepaalde cel (voorbeeld D10) klik ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Hij wil juist dat wanneer je een cel aanklikt dat het inputvenster komt, niet wanneer je hem verlaat. Verder is valideren idd de beste manier om bij het verlaten een waarde te controleren.Geplaatst door jheesterbeek
Nog een keer dan:
Target is de nieuw-geselecteerd cel, niet de cel die je verlaat. Daarom werkt het niet.
Ik zou de inhoud van de cel controleren met Data - Valideren om te zorgen dat de correcte waarden worden ingevoerd. Daarnaast een macro opnemen die om input vraagt als je het blad verlaat, de file opslaat of afsluit.
Je kunt ook overwegen om de inputbox te openen bij het openen van het betsand/tabblad. Op die manier kan het niet vergeten worden.
Als een van bovenstaande ideeen je wat lijken zal ik wel een macro'tje voor je neerzetten.
Succes
John
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.