VBA comineren met Word?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timmiesch

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2007
Ik heb in Excel op de 14 regel de datum van vandaag staan, het staat er als volgt:
Woensdag 14 mei 2008

Graag zou ik willen dat bij openen van het bestand(het is een voorbeeldfax) de datum aan wordt gepast naar vandaag zodat ik dit niet meer hoef te doen, is dit mogelijk?

In de engelse versie onder insert=>field=>datum+tijd

en dan bij opties=>print=>update fields aanzetten

Ron

Gaat het nou over excel (volgens het topic) of Word (volgens de sectie waar het staat). Het antwoord gaat over Word.

Laatst bewerkt:
Haaren, bedankt voor je reactie. Het betreft Word.. maar omdat ik normaal veel met Excel doe(en daar ook het meeste wel van weet) heb ik per ongeluk Excel getypt ipv Word. Bedankt!

Welke invoer moet ik gebruiken om 15-05-2008 zoals het er nu staat. Te veranderen in Woendag 15 mei 2008?

Insert (ik heb een engelse versie)
Field
Categories=> selecteer date and time en dan komt er rechts een hele lijst met voorbeelden.
Mocht je voorbeeld er niet tussen staan dan kan je er een selecteren die er op lijkt. In het document zetten, rechts selecteren en "toggle field codes". Hier kan je dan de datum aanpassen aan je wensen. Met "update field" krijg je resultaat te zien

Ron

Laatst bewerkt:
Zou je ook kunnen zeggen hoe ik het laatste onderdeel(heb het al ingevoegd) in het NL doe?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan