Han...
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 mrt 2024
- Besturingssysteem
- Windows 10
- Office versie
- Office 365
Hoi,
Ik heb een Excelbestand bestaande uit 4 tabbladen/sheets. In sheet-1 (Dashboard) wil ik gebruik maken van een invulformulier (oranje).
In dat formulier heb ik dan de keuze om de ingevulde gegevens te plaatsen in 1 van de andere 3 sheets middels een Opdracht_Knop (groen/rood/blauw).
Da's het idee. Alleen werkt het (nog) niet...
Momenteel vult het formulier de ingevulde gegevens alleen in de sheet waarin het is geplaatst.
Zie bijgevoegd (Testfase) voorbeeld. Tabblad/Sheet-4 (Kas). Daar werkt het prima.
Echter als ik in sheet-1 (Dashboard) het formulier invul en op de blauwe knop klik dan krijg ik een foutmelding:

Ik ben er al een poosje mee aan het stoeien.
Ook al iets met Case Application geprobeerd maar ook die geeft foutmeldingen.

Wie kan mij op weg helpen hiermee?
Dank alvast voor de reactie.
Ik heb een Excelbestand bestaande uit 4 tabbladen/sheets. In sheet-1 (Dashboard) wil ik gebruik maken van een invulformulier (oranje).
In dat formulier heb ik dan de keuze om de ingevulde gegevens te plaatsen in 1 van de andere 3 sheets middels een Opdracht_Knop (groen/rood/blauw).
Da's het idee. Alleen werkt het (nog) niet...
Momenteel vult het formulier de ingevulde gegevens alleen in de sheet waarin het is geplaatst.
Zie bijgevoegd (Testfase) voorbeeld. Tabblad/Sheet-4 (Kas). Daar werkt het prima.
Echter als ik in sheet-1 (Dashboard) het formulier invul en op de blauwe knop klik dan krijg ik een foutmelding:

Ik ben er al een poosje mee aan het stoeien.
Ook al iets met Case Application geprobeerd maar ook die geeft foutmeldingen.

Wie kan mij op weg helpen hiermee?
Dank alvast voor de reactie.