mindgame112
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 okt 2009
Beste mensen ik word hier altijd zo goed geholpen en ik heb nog een vraag als ik dan toch bezig ben:
Ik ben nu bezig om een formulier te maken waarmee records verwijderd kunnen worden uit een 2 tabellen. De criteria haal ik uit een keuzelijst
Nu ben ik bezig om in VBA die query uit te voeren maar het lukt niet helemaal. Ik krijg bij deze query wel een zandlopertje dat hij iets doet maar hij wordt niet verwijderd.
Heb ook geprobeerd :
Heb ook geprobeerd de waarde van Keuze_delete in een variabele te zetten maar dan krijg ik een syntaxisfout. Ik weet niet wat ik nu fout doe?
Alvast bedankt!
Sjoerd
Ik ben nu bezig om een formulier te maken waarmee records verwijderd kunnen worden uit een 2 tabellen. De criteria haal ik uit een keuzelijst
Nu ben ik bezig om in VBA die query uit te voeren maar het lukt niet helemaal. Ik krijg bij deze query wel een zandlopertje dat hij iets doet maar hij wordt niet verwijderd.
Code:
DoCmd.RunSQL "DELETE FROM Stoffenlijst_Volledig WHERE Stoffenlijst_Volledig.Id = (Forms![Stoffen_verwijderen]![Keuze_delete]);"
Heb ook geprobeerd :
Code:
DoCmd.RunSQL "DELETE [COLOR="Red"]*[/COLOR] FROM Stoffenlijst_Volledig WHERE Stoffenlijst_Volledig.Id = (Forms![Stoffen_verwijderen]![Keuze_delete]);"
Heb ook geprobeerd de waarde van Keuze_delete in een variabele te zetten maar dan krijg ik een syntaxisfout. Ik weet niet wat ik nu fout doe?

Alvast bedankt!
Sjoerd