vba die ik niet meer heb

• Onderwerp starter Onderwerp starter pasan
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

pasan

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 nov 2010
heb een aantal voorbeeld codes gedownload vanaf hier en ook weer verwijderd maar nu blijft in visual basic een aantal regels staan die met een wachtwoord beveiligd zijn.
Iemand een idee hoe dit kan en of dit mischien onveilig is?

Kun je het voorbeeld bestand eens plaatsen zonder gevoelige info

dit bestand is niet het probleem, elk bestand die ik in exel open, en ik open visual basic zie ik deze regels staan die met wachtwoord beveiligd zijn ik typ ze maar even over omdat ik ze niet geselecteerd krijg
en omdat ik denk dat als je het voorbeeld opend die zelfde lijst niet bij een ander in beeld komt.
dit is die lijst : atpvaen.xls (ATPVBAEN.XLAM)
: lookup (LOOKUP.XLAM)
: VBAProject (SUMIF.XLAM)
: VBAProject (FUNCRES.XLAM)
en dan daaronder mn eigen exel bestand die ik gewoon kan openen in dit geval dit voorbeeld.
of welk ander mapje ik ook kies in exel

Bijlagen

Dit zijn geïnstalleerde invoegtoepassingen.

bedankt voor je uitleg warme bakkertje
en opeens ging er een lampje branden :o
het klopt ik heb 3 invoegtoepassingen geinstaleerd

en zo leer ik elke dag weer meer :thumb:

groeten
pasan

pasan,

Kan het zo zijn dat wanneer jij een programma heb en deze functies gebruikt en daarna dit bestand aan een ander geeft dat het dan niet meer werkt?

nou das grappig dat je dat zegt want toevallig had ik een rooster gemaakt voor op mn werk, met deze invoegtoepassingen geinstaleerd, maar niet gemaakt met deze invoegtoepassingen.
had het via mail verstuurd maar helaas kon het conversie programma deze map niet meer vinden, ik werk (hobby) met 2007 exel en op mn werk nog met 2003.
dus dat was wel een vreemd iets voor ons in iedergeval. want hier voor meerdere mapjes gemaakt (toen nog zonder deze invoegtoepassingen) en die waren met het conversie programma probleemloos te openen.
heb nu deze toepassingen uitgevinkt in opties van exel en het mapje opgeslagen als.2003.
en opnieuw verstuurd, morgen maar ff kijken of het dan wel te openen is

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan