Goedemiddag.
Ik heb een werkmap met 2 tabbladen.
Het eerste tabblad is een overzicht van gegevens welke uit een formulier (klachtformulier)worden gehaald welke op het andere tabblad staat.
Op het formulier zit een opslaan button waardoor de gegevens van het formulier ingevuld worden in het overzicht en het formulier apart als excel opgeslagen wordt.
Dit mag in dezelfde map, in mijn one drive omgeving, echter zou het de naam moeten krijgen welke in een cel (A39)van het formulier staat.
Met onderstaand wordt er wel aangeboden in de juiste map te slaan, echter krijgt het document niet de naam mee uit cel A39 maar "map1"
Ik ben geen VBA expert en ben nu een heel eind gekomen door veel te zoeken en samen te voegen uit allerlei andere vragen.
Enkel dit laatste krijg ik niet voor elkaar.
Wie kan mij op weg helpen(als mijn vraag al duidelijk is..)
Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
Ik heb een werkmap met 2 tabbladen.
Het eerste tabblad is een overzicht van gegevens welke uit een formulier (klachtformulier)worden gehaald welke op het andere tabblad staat.
Op het formulier zit een opslaan button waardoor de gegevens van het formulier ingevuld worden in het overzicht en het formulier apart als excel opgeslagen wordt.
Dit mag in dezelfde map, in mijn one drive omgeving, echter zou het de naam moeten krijgen welke in een cel (A39)van het formulier staat.
Met onderstaand wordt er wel aangeboden in de juiste map te slaan, echter krijgt het document niet de naam mee uit cel A39 maar "map1"
Ik ben geen VBA expert en ben nu een heel eind gekomen door veel te zoeken en samen te voegen uit allerlei andere vragen.
Enkel dit laatste krijg ik niet voor elkaar.
Wie kan mij op weg helpen(als mijn vraag al duidelijk is..)
Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
Code:
End With
'Opslaan klachtenformulier,
Sheets("Klachtformulier").Copy
ActiveWorkbook.SaveAs Filename:=ActiveWorkbook.Path & "" & Range("A39") & ".xls"
ActiveWindow.Close
'Leeg maken klachtenformulier
ShonenKlachtenformulier
MsgBox "Gegevens opgeslagen.", vbInformation, "Klaar"
End Sub
Laatst bewerkt door een moderator: