Hallo allen,

Ik heb een excel file met daarin een aantal macro's. Naar mijn weten is de macro die ik gebruik vrij eenvoudig en simpel. Echter krijg ik na het gebruiken van een macro afsluitknop een foutmelding op de volgende momenten:
- Als ik een tekstveld invul en NIET op enter of naar een andere cel selecteer:

- Als ik naast deze file geen andere willekeurige file open heb staan
Hij sluit wel normaal af als ik dus enter druk na het invullen van een willekeurige cel of als ik een ander willekeurig excel bestand open heb staan naast deze file.
Zo sluit hij wel goed af in tegenstelling tot de afbeelding hierboven:

Deze error krijg ik:

De code die ik gebruik voor de afsluit button:
Deze foutmelding komt bij meerdere computers voor. Ook is het kruisje rechtsboven geblokkeerd tegen afsluiten, wellicht kan deze informatie van pas komen.
Afwachtend op jullie hulp!
Alvast bedankt,
luck7

Ik heb een excel file met daarin een aantal macro's. Naar mijn weten is de macro die ik gebruik vrij eenvoudig en simpel. Echter krijg ik na het gebruiken van een macro afsluitknop een foutmelding op de volgende momenten:
- Als ik een tekstveld invul en NIET op enter of naar een andere cel selecteer:

- Als ik naast deze file geen andere willekeurige file open heb staan
Hij sluit wel normaal af als ik dus enter druk na het invullen van een willekeurige cel of als ik een ander willekeurig excel bestand open heb staan naast deze file.
Zo sluit hij wel goed af in tegenstelling tot de afbeelding hierboven:

Deze error krijg ik:

De code die ik gebruik voor de afsluit button:
Code:
Public crossClose As Boolean
Public CloseDownTime As Variant
Sub CloseBook2()
ActiveCell.Offset(0, 1).Select
crossClose = True
Dim c As String
c = MsgBox("Weet je zeker dat je wilt afsluiten? Wijzigingen worden niet opgeslagen! Klik op nee als je eerst wilt opslaan.", vbYesNo, "Afsluiten")
If c = vbNo Then
Exit Sub
Else
ThisWorkbook.Close savechanges:=False
End If
End Sub
Deze foutmelding komt bij meerdere computers voor. Ook is het kruisje rechtsboven geblokkeerd tegen afsluiten, wellicht kan deze informatie van pas komen.
Afwachtend op jullie hulp!
Alvast bedankt,
luck7