Hey allemaal,
In de bijlage vind je een excel document met daarin de macro: "WD1_CopyPaste_to_WD2"
macro:
1) een filter zetten op de tabel "tbl_GIT_PO7" in tab "Data_GIT_PO_WD1"
2) deze data kopiëren
3) deze data plakken/toevoegen aan tabel "tbl_GIT_PO" in de tab "Data_GIT_PO"
=> Het probleem begint wanneer ik de data aan de tabel "tbl_GIT_PO" wil toevoegen. Ik ben zelf geen expert met macro's vandaar dat je wel kunt merken dat ik het allemaal eenvoudig houd
Ik dacht net zoals ik het zelf zou doen, selecteer een bepaalde cell + paste maar dit principe lijkt niet te lukken als het op tabellen aankomt.
Help.
Alvast bedankt!
MVG,
Bart
In de bijlage vind je een excel document met daarin de macro: "WD1_CopyPaste_to_WD2"
macro:
1) een filter zetten op de tabel "tbl_GIT_PO7" in tab "Data_GIT_PO_WD1"
2) deze data kopiëren
3) deze data plakken/toevoegen aan tabel "tbl_GIT_PO" in de tab "Data_GIT_PO"
=> Het probleem begint wanneer ik de data aan de tabel "tbl_GIT_PO" wil toevoegen. Ik ben zelf geen expert met macro's vandaar dat je wel kunt merken dat ik het allemaal eenvoudig houd

Help.
Alvast bedankt!
MVG,
Bart