Marleenvisscher
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 nov 2009
- Berichten
- 23
Hallo,
Iemand heeft mij laatst geholpen met het schrijven van een VBA code om een koppeling tussen Excel en Word te creeëren. Het bijgevoegde bestandje heb ik toen ontvangen. Als je een vinkje in de checkbox hebt gezet en je drukt dan op de knop bovenaan, dan wordt automatisch het bijgevoegde stukje tekst in word gezet.
Ik wil nu alleen deze code toepassen op mijn eigen bestand. Ik heb zelf gewone checkboxen gemaakt (zie de checkbox "test" in het bestand). Deze lijken alleen niet hetzelfde, want bij de bovenste twee checkboxen kan ik niets veranderen of instellen. Kan iemand mij uitleggen hoe ik zulke checkboxen kan aanmaken en wat ik moet doen om deze VBA code toepasbaar te maken op mijn bestand?
Groetjes Marleen
Iemand heeft mij laatst geholpen met het schrijven van een VBA code om een koppeling tussen Excel en Word te creeëren. Het bijgevoegde bestandje heb ik toen ontvangen. Als je een vinkje in de checkbox hebt gezet en je drukt dan op de knop bovenaan, dan wordt automatisch het bijgevoegde stukje tekst in word gezet.
Ik wil nu alleen deze code toepassen op mijn eigen bestand. Ik heb zelf gewone checkboxen gemaakt (zie de checkbox "test" in het bestand). Deze lijken alleen niet hetzelfde, want bij de bovenste twee checkboxen kan ik niets veranderen of instellen. Kan iemand mij uitleggen hoe ik zulke checkboxen kan aanmaken en wat ik moet doen om deze VBA code toepasbaar te maken op mijn bestand?
Groetjes Marleen