• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

vba macro excel Button

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luckyluc97

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2015
Hallo allemaal,

Ik ben bezig om een administratie voor mijn bedrijf op te zetten. Ik heb nu een tab gemaakt voor de bankimport en een tab voor de bank waar ik het in kan boeken. Ik wil in deze tab een button verwerken invoegen. Dit heb ik gedaan, nu alleen nog de macro's. Ik wil dat als ik op verwerken klik dat wat er in de tab bankimport staat automatisch wordt verwerkt in de tab Bank. Ik ben alleen niet zo goed om macro's in te vullen om dit te doen. Kan iemand mij helpen?

Bijlage is toegevoegd.

Groeten Luc

Bijlagen

mogelijk met:

Code:
Sub Verwerk()
Dim mTmp As Variant

With Blad7
        mTmp = .[a1].Resize(.UsedRange.Rows.Count, .UsedRange.Columns.Count)
    End With

With Blad6.[d2]
        .Resize(UBound(mTmp, 1), UBound(mTmp, 2)) = mTmp
    End With
End Sub

Hallo Allemaal

Ik krijg mijn Button Knop niet goed hij slaat niks op in de Data wie kan mij helpen?
Als je op de knop drukt update artikel zou hij uitgeven en binnengekomen moeten doen. Maar de knop werk niet.

Gr Timo

Bekijk bijlage help mij.xlsx

@Timo10.
in een bestand opgeslagen als .xlsX worden geen macro's 0pgeslagen. dus is het niet vreemd dat je opdrachtknop niet werkt.

Hoe zou ik die dan moeten opslaan? Kan iemand die opslaan dat die werkt? alvast bedankt
Gr Timo

Een bestand met macro's dien je op te slaan als .xlsm.

hij zegt artikel nummer niet aangepast? en krijg heb niet aangepast naar xlsm.

Kiezen voor Opslaan als - In het uitrol menu kun je kiezen - kies voor Excel-Werkmap met Macros

okey top, nu krijg ik nog dit artikel nummer niet gevonden, niet aangepast wat betekent dit dan nog?

hoe kan ik deze formule ook in kolom a en c laten zoeken =ALS($C19<>"";ZOEKEN($C19;Data!$A$4:$A$1001;Data!$F$4:$F$1001);"")

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan