Ik zit al een tijdje te werken aan een systeem waarbij ik iedere dag een txt file van een vingerafdrukapparaat inlees, om zo de uren automatisch in te lezen van kinderen die in een kinderopvang aankomen. Nu heb ik de basisgegevens vanuit die file in een tabel, maar moet dit daarna 'correct ingedeeld worden. En daar zit ik wat vast. Ik had voorheen een variant gemaakt met een 4tal Dlookup's in elkaar. Maar eigenlijk wou ik een nettere en meer correcte oplossing, daarom dat ik op suggestie van iemand hier, de boel toch ben gaan veranderen. Alleen krijg ik em maar niet aan het werk, en nu krijg ik steeds de melding "gegevenstypen komen niet overeen in criteriumexpressie", en die krijg ik dus niet opgelost? Ik heb er een voorbeeldje bijgestoken, alle code zit achter het knopje in het formulier. Om toch even de reacties voor te zijn, ik weet dat de indeling ervan niet is zoals het waarschijnlijk hoort te zijn, maar aangezien ik alles zowat uit mezelf leer en via experimenteren, heb ik er ook niet de kennis van. Maar ik hoop dat iemand me toch wat verder op weg kan helpen, zodat ik er verder mee kan en hem toch aan het werk kan krijgen.
Bekijk bijlage KO.zip
Bekijk bijlage KO.zip