VBA programmeur gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobertM

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jun 2011
Ik heb een VBA macro / script in een excel sheet staan waarin wordt geregeld dat de planning van het werkblad wordt doorgestuurd naar TomTom webfleet Connect.
Dit is een stageopdracht geweest maar ik kan hier geen ondersteuning meer voor krijgen.
Nu krijg ik steeds foutmeldingen en kan ik er niks meer mee.
Ik ben zelf leek op dit gebied en zoek iemand die mij wil helpen. Ik ben bereid om er een vergoeding voor te betalen.

Robert

De makers van het script waren studenten, inmiddels afgestudeerd en de school geeft hun gegevens niet.
Het account van Tomtom is niet verlopen, ik zet nu de opdrachten weer handmatig in webfleet via de tomtom webfleet
zo'n 10 dagen terug, voor mn gevoel is het misgegaan na een foute knip en plak actie in de Excel planning
zie hierboven, waarschijnlijk na knip en plak actie in Excel sheet

In de codes van het script is volgens mij niets veranderd. Wat er wel aan de hand is is mij niet duidelijk.

Laatst bewerkt:
het probleem is dus pas ontstaan

welke foutmelding(en) krijg je?
misschien kan je er een plaatje van maken en posten
dat levert ons belangrijke informatie

ook kan je als het aan het knippen en het plakken ligt, het bestand plaatsen ontdaan van persoonlijke informatie, zodat we de code nalopen

Da's mooi, maar kun je, om het forum ook voor anderen bruikbaar te houden, ook nog vertellen wat de oplossing is?

oplossing

Eigenlijk was de oplossing heel simpel.

Enkele benoemde variabelen stonden in een verborgen regel. Op de één of andere manier was deze regel helemaal leeg gemaakt.
Tevens was de naam van het datum bereik verwijderd, dus ook dat leverde een foutmelding op.

Niet echt een programmeer probleem dus, maar stukje beveiliging.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan