Goedemiddag,
Ik ben al een tijdje bezig met een excel op te stellen waarin via VBA code d.m.v. buttons een planning voor projecten maar ook als "to do" lijst. In bijlage de excel. (ik heb een reeds sheets eruit gehaald omdat deze excel te groot was om up te loaden)
Als je de excel opent, zie je links en rechts een rij knoppen. Deze die rechts staan werken, d.w.z. Ik kan een "to do" lijst aanmaken, wijzigen en (als optie) via het blad overzicht deze in Outlook agenda plaatsen.
Het probleem, als ik de linkere kant wil gebruiken, m.a.w. een project invoeren of wijzigen. gebeurd er niets. Nochtans ik heb dezelfde code gehandeert als deze van de "to do" met het verschil dat hij in een andere sheet de gegevens moet wegschrijven.
Kan iemand mij helpen?
Vb: klik op de knop "project invoeren". Vul de userform in en klik op de knop "project invoeren" rechts onderaan. Je zal zien de useform verdwijnt maar deze zou normaal moeten wegschreven zijn op het blad "Planning_2" wat niet het geval is. Let wel de bladen zijn beveiligd. De code voor het blad staat in de VBA code: (Planning6287 voor blad "Planning" of blad "Planninng_2, ...) Op het blad "planning_2 heb ik alle titels en gegevens in inkt gezet (zwart) wat niet op andere bladen zo is, om de gegevens in andere bladen te zien moet je de kolommen A tot AA (+ enkele rijen) selecteren, dan komt de tekst te voorschijnt.
Ik weet het, het is niet gemakkelijk maar hopelijk kan er iemand in de wereld mij een handje helpen?
alvast bedankt
G.
Je kan excel downloaden via volgende link:
https://www.wetransfer.com/downloads/f4da10c1f3da834c12f5ebfc86a01c6220150331134037/be86cc
Ik ben al een tijdje bezig met een excel op te stellen waarin via VBA code d.m.v. buttons een planning voor projecten maar ook als "to do" lijst. In bijlage de excel. (ik heb een reeds sheets eruit gehaald omdat deze excel te groot was om up te loaden)
Als je de excel opent, zie je links en rechts een rij knoppen. Deze die rechts staan werken, d.w.z. Ik kan een "to do" lijst aanmaken, wijzigen en (als optie) via het blad overzicht deze in Outlook agenda plaatsen.
Het probleem, als ik de linkere kant wil gebruiken, m.a.w. een project invoeren of wijzigen. gebeurd er niets. Nochtans ik heb dezelfde code gehandeert als deze van de "to do" met het verschil dat hij in een andere sheet de gegevens moet wegschrijven.
Kan iemand mij helpen?
Vb: klik op de knop "project invoeren". Vul de userform in en klik op de knop "project invoeren" rechts onderaan. Je zal zien de useform verdwijnt maar deze zou normaal moeten wegschreven zijn op het blad "Planning_2" wat niet het geval is. Let wel de bladen zijn beveiligd. De code voor het blad staat in de VBA code: (Planning6287 voor blad "Planning" of blad "Planninng_2, ...) Op het blad "planning_2 heb ik alle titels en gegevens in inkt gezet (zwart) wat niet op andere bladen zo is, om de gegevens in andere bladen te zien moet je de kolommen A tot AA (+ enkele rijen) selecteren, dan komt de tekst te voorschijnt.
Ik weet het, het is niet gemakkelijk maar hopelijk kan er iemand in de wereld mij een handje helpen?
alvast bedankt
G.
Je kan excel downloaden via volgende link:
https://www.wetransfer.com/downloads/f4da10c1f3da834c12f5ebfc86a01c6220150331134037/be86cc