Ik ben op zoek naar een script, hieronder de uitleg van wat ik zoek :
Ik heb 2 Excel workbooks open staan :
Workbook 1 met allerlei vba code, om data vanuit SAP te transporteren naar dit Workbook.
Bijna alles vanuit SAP kan ik rechtstreeks transporteren naar dit Workbook, maar 1 ding niet.
Hiervoor moet ik SAP data laten transporteren naar een nieuw Excel Workboek.
Er wordt dan een nieuw workbook geopend, dus heb ik dan 2 workbooks open staan.
Nu opend dit 2de workbook iedere keer met een andere naam, en dat is mijn probleem.
Ik heb een script waarmee ik van het ene naar het andere Workbook kan kopieeren, maar daarin hebben de beide Workbooks een vooraf gedifinieerde vaste naam (van NaamWorkbook 2.xlsx naar Naam Workbook 1.xlsx).
Als Workbook 2 dus iedere keer opent met een andere naam werkt het script niet.
Ik wil dus graag een code in Workboek 1 welke workbook 2 (als deze actief is) opslaat als b.v. book1.xlsx op locatie c;\Temp
En dan ook nog als book1.xlsx al bestaat deze overschrijft.
Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb omschreven, en dat er een slimmerik is welke mij verder kan helpen.
Met vriendelijke groet ............. Peter
Ik heb 2 Excel workbooks open staan :
Workbook 1 met allerlei vba code, om data vanuit SAP te transporteren naar dit Workbook.
Bijna alles vanuit SAP kan ik rechtstreeks transporteren naar dit Workbook, maar 1 ding niet.
Hiervoor moet ik SAP data laten transporteren naar een nieuw Excel Workboek.
Er wordt dan een nieuw workbook geopend, dus heb ik dan 2 workbooks open staan.
Nu opend dit 2de workbook iedere keer met een andere naam, en dat is mijn probleem.
Ik heb een script waarmee ik van het ene naar het andere Workbook kan kopieeren, maar daarin hebben de beide Workbooks een vooraf gedifinieerde vaste naam (van NaamWorkbook 2.xlsx naar Naam Workbook 1.xlsx).
Als Workbook 2 dus iedere keer opent met een andere naam werkt het script niet.
Ik wil dus graag een code in Workboek 1 welke workbook 2 (als deze actief is) opslaat als b.v. book1.xlsx op locatie c;\Temp
En dan ook nog als book1.xlsx al bestaat deze overschrijft.
Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb omschreven, en dat er een slimmerik is welke mij verder kan helpen.
Met vriendelijke groet ............. Peter