ik ben een Excel met meerdere tabbladen aan het maken, afhankelijk van de waarde in cel I4 zou er het juiste tabblad moeten gekozen worden. Cel I4 genereerd de naam van het tabblad op basis van ingegeven waarden in andere cellen die vergeleken worden met een tabel.
Momenteel ben ik al zover geraakt dat het op te slaan pad wordt bepaald door een cel (k1) en de naam van het bestand ook (I6). Alles loopt goed zolang ik naar 1 bepaald tabblad verwijs ik krijg het echter niet klaar op dit via een cel variabel te maken. Kan iemand mij helpen? dit is wat ik tot nu toe heb (zonder poging het tabblad variabel te maken, die zijn mislukt tot nu toe.)
Sub OpslaanPDF()
Dim StrFilePathAndName As String
With Sheets("Ingave")
StrFilePathAndName = .Range("K1") & "" & .Range("I6") & ".pdf"
End With
MsgBox StrFilePathAndName
With Sheets("InterBer-2023-01")
.Range("Print_Area").ExportAsFixedFormat _
Type:=xlTypePDF, Filename:=StrFilePathAndName, _
Quality:=xlQualityStandard, IncludeDocProperties:=True, _
IgnorePrintAreas:=False, OpenAfterPublish:=True
End With
End Sub
Momenteel ben ik al zover geraakt dat het op te slaan pad wordt bepaald door een cel (k1) en de naam van het bestand ook (I6). Alles loopt goed zolang ik naar 1 bepaald tabblad verwijs ik krijg het echter niet klaar op dit via een cel variabel te maken. Kan iemand mij helpen? dit is wat ik tot nu toe heb (zonder poging het tabblad variabel te maken, die zijn mislukt tot nu toe.)
Sub OpslaanPDF()
Dim StrFilePathAndName As String
With Sheets("Ingave")
StrFilePathAndName = .Range("K1") & "" & .Range("I6") & ".pdf"
End With
MsgBox StrFilePathAndName
With Sheets("InterBer-2023-01")
.Range("Print_Area").ExportAsFixedFormat _
Type:=xlTypePDF, Filename:=StrFilePathAndName, _
Quality:=xlQualityStandard, IncludeDocProperties:=True, _
IgnorePrintAreas:=False, OpenAfterPublish:=True
End With