• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

VBA:userform2 achter userform1

Status
Niet open voor verdere reacties.

gbvdh

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2007
Goedendag,

Ik heb in VBA 2 userforms waarbij ik de 2e kan opnemen via een druk op de knop in userform1. Maar nu gebeurd het nogal regelmatig dat als ik in userform1 userform2 open het scherm wel opend maar dat 2 achter 1 komt te staan ipv ervoor. Weet iemand hier misschien een oplossing voor?

Mijn dank is groot

Goedendag,

Ik heb in VBA 2 userforms waarbij ik de 2e kan opnemen via een druk op de knop in userform1. Maar nu gebeurd het nogal regelmatig dat als ik in userform1 userform2 open het scherm wel opend maar dat 2 achter 1 komt te staan ipv ervoor. Weet iemand hier misschien een oplossing voor?

Mijn dank is groot

Doe eens een voorbeeldbestandje met die 2 userforms en de VBA code aub.

Excuses voor de late reactie.
Ik vrees dat een voorbeeldbestandje toevoegen er niet echt in zit, het programma wat ik nu heb is te groot om hier te plaatsen. Dus dat zou betekenen dat ik een hoop aan moet passen met natuurlijk de vraag of het probleem dan blijft.

Ik hoopte eigenlijk dat er een code was waarmee je een userform als het ware "on top" zet ik denk namelijk dat het probleem daarmee opgelost is.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan