Beste mensen,
Ik heb, met dank aan Octafish, een formulier gemaakt, met daarop wat keuze lijsten.
In 1 van die keuzelijsten kan ik een meervoudige selectie toepassen.
Het filteren op het formulier gaat zo perfect.
Nu wil ik op basis van die gegevens ook een rapport maken.
In de code voor de keuzelijst met meervoudige selectie wordt een filterstring samengesteld, sFilter
Die string wordt gebruit voor het formulierfilter.
Nu heb ik een knop gemaakt met onder andere deze code
ETP is een query waar ik d.m.v de anderen keuzelijsten op het formulier de criteria ingeeft.
Ik krijg wel elke keer een rapport.....maar de selectie van de keuzelijst met meervoudige selectie wordt niet meegenomen.
Hoe moet ik op een juiste manier die meervoudige selectie van het keuzevak overbrengen in die sql string?
Zodat er een rapport gemaakt kan worden van wat ik op het formulier aan filterwerk heb gedaan.
b.v.b dank
Ik heb, met dank aan Octafish, een formulier gemaakt, met daarop wat keuze lijsten.
In 1 van die keuzelijsten kan ik een meervoudige selectie toepassen.
Het filteren op het formulier gaat zo perfect.
Nu wil ik op basis van die gegevens ook een rapport maken.
In de code voor de keuzelijst met meervoudige selectie wordt een filterstring samengesteld, sFilter
Die string wordt gebruit voor het formulierfilter.
Nu heb ik een knop gemaakt met onder andere deze code
Code:
strSQL="SELECT * FROM [ETP] WHERE [ARTIKELCODE]='" & sFilter & "';"
ETP is een query waar ik d.m.v de anderen keuzelijsten op het formulier de criteria ingeeft.
Ik krijg wel elke keer een rapport.....maar de selectie van de keuzelijst met meervoudige selectie wordt niet meegenomen.
Hoe moet ik op een juiste manier die meervoudige selectie van het keuzevak overbrengen in die sql string?
Zodat er een rapport gemaakt kan worden van wat ik op het formulier aan filterwerk heb gedaan.
b.v.b dank