HWV
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 19 feb 2009
Goedendag,
Ik ben een beetje aan het stoeien met onze tellijsten.
Ik heb twee bestanden, 1 is de tellijst zoals we deze wekelijks tellen (Sheet Getelde artikelen) en de (Sheet etiketten)
Nu wil ik met VBA de gevens van Sheet getelde artikelen overzetten naar de sheet Etiketten.
Enkel zou ik wel wilen dat deze kijkt naar de datum in Sheet Getelede artikelen cel C1 welke datum daar staat en dan in de sheet Etiketten deze dan via VBA vertikaal zoeken de waarde neerzet in de juiste kolom dus de datum die in sheet Getelde artikelen C1 staat.
Ik heb al een code die vba verticaal zoekt, enkel de kolomen waar het heen gaat zijn niet variable
Is dit wel te doen!
Ik ben een beetje aan het stoeien met onze tellijsten.
Ik heb twee bestanden, 1 is de tellijst zoals we deze wekelijks tellen (Sheet Getelde artikelen) en de (Sheet etiketten)
Nu wil ik met VBA de gevens van Sheet getelde artikelen overzetten naar de sheet Etiketten.
Enkel zou ik wel wilen dat deze kijkt naar de datum in Sheet Getelede artikelen cel C1 welke datum daar staat en dan in de sheet Etiketten deze dan via VBA vertikaal zoeken de waarde neerzet in de juiste kolom dus de datum die in sheet Getelde artikelen C1 staat.
Ik heb al een code die vba verticaal zoekt, enkel de kolomen waar het heen gaat zijn niet variable
Is dit wel te doen!
Code:
Sub VoorraadVerplaatsen()
With Application
.ScreenUpdating = False
.DisplayAlerts = False
End With
On Error Resume Next
For j = 6 To Sheets("Etiketten").Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Row 'naar sheet Etiketten
With Sheets("Getelde artikelen").Columns(1).Find(Sheets("Etiketten").Cells(j, 1).Value) 'van sheet Getelde artikelen naar sheet Etiketten
.Offset(, 4).Copy
Sheets("Etiketten").Cells(j, 720).PasteSpecial xlPasteValues 'naar sheet Etiketten
.Offset(, 5).Copy
Sheets("Etiketten").Cells(j, 721).PasteSpecial xlPasteValues 'naar sheet Etiketten
.Offset(, 6).Copy
Sheets("Etiketten").Cells(j, 722).PasteSpecial xlPasteValues 'naar sheet Etiketten
End With
Next
With Application
.DisplayAlerts = True
.ScreenUpdating = True
End With
End Sub