Hoi,
Ik was te snel met het sluiten van een vraag en loop nu tegen een probleem op wat ik nog niet had gezien.
Volgens mij moet het simpel zijn maar loop even vast. In onderstaande is lngID2 een variabele (varieert met het doorlopen van de loop) en lngID een constante (verandert niet met het doorlopen van de loop) die ik middels de code in een tabel wil zetten. Moet toch mogelijk zijn zou je zeggen maar op een een of ander manier lukt het niet erg. Access komt met de fout dbFailOnError=128 (misschien dat het helpt)
Ik was te snel met het sluiten van een vraag en loop nu tegen een probleem op wat ik nog niet had gezien.

Volgens mij moet het simpel zijn maar loop even vast. In onderstaande is lngID2 een variabele (varieert met het doorlopen van de loop) en lngID een constante (verandert niet met het doorlopen van de loop) die ik middels de code in een tabel wil zetten. Moet toch mogelijk zijn zou je zeggen maar op een een of ander manier lukt het niet erg. Access komt met de fout dbFailOnError=128 (misschien dat het helpt)
Code:
Dim lngID2 as long, lngID as long
Dim rs as DAO.recordset
lngID = DMax(“VoyageDataID”, tblVoyageData)
With rs
Do While Not .EOF
lngID2 = !ContainerDataID
strSQL2 = "INSERT INTO [tblUNComplete] (ContainerDataID, VoyageDataID, UNComplLetter, UNVar, TechnicalName, SuppPSNID, AddSegGrp, LTDQTY ) " _
& "SELECT " & lngID2 & lngID & ", , ImEx0, ImEx3, ImEx4, ImEx5, ImEx6, ImEx7 FROM [tblImEx] WHERE ImEx0 = ""U"" and ImEx1 = " & "'" & lngID1 & "'"
CurrentDb.Execute strSQL2, dbFailOnError
.MoveNext
Loop
.Close
End With
Laatst bewerkt: