• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vba

Status
Niet open voor verdere reacties.

schilderehbo

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2015
Beste kenners,

Ik heb een excel bestand in de versie voor de laatste versie van die er nu is.
Maar ik had mijn VBA beveiligd tegen veranderingen van de gene waar ik hem naar toe stuur.
Maar nu kom ik met de nieuwe versie van Excel niet meer in VBA, nu krijg ik een grijs scherm (voorheen kreeg ik de vraag vul password in) voor toegang.

waar kan ik het password invullen voor toegang in VBA.

alvast bedankt.

Gr, Henk

Vraag die andere het bestand terug te sturen (een kopie).

heb ik gedaan maar kan er niet meer inkomen in het VBA gedeelte waar kan ik nou me wachtwoord in vullen echt raar dit.

Er vanuit gaande dat elke computergebruiker regelmatig back-ups maakt, lijkt mij dit niet echt een probleem;) Welke nieuwe versie van Exel het je? Normaal kom je met <Alt> + <F11> wel in de VB editor. Dan kan je toch alsnog je ww ingeven?

Ben er uit
In de nieuwste Excel zit een knop in het lint bij ontwikkelaars / besturings elementen als je dat aan klikt kan je password invullen en dan vervolgens naar VBA gaan om VBA aan te passen. Je moet het maar weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan