• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

bij type een aantal keuzes maken

Stephan132

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2025
Hoi Forumgebruikers.

Ik heb een VBA toegevoegd voor een aantal cellen.
Nu wil ik bij het dat er bij het type een aantal keuzes gemaakt kunnen worden en ook bij de compound code. zodat dit geen vrij invul veld is. zie bestand als voorbeeld. alvast bedankt voor de hulp!

Groet Stephan

Bijlagen

Wat moeten we met een geheel leeg voorbeeldbestand?

Maar wij hebben uiteraard geen toegang tot
G:\98. ToDo algemeen\Rekenhulp\Rekenhulp Maatwerk 1.2.xlsm

is het mogelijk om een een knop te krijgen waar bij die een dropdown menu opent die dan in te vullen is. in de macro krijg ik het alleen voor elkaar om een open tekstveld te maken die je dan kan invullen

en waar moet ingevulde tekst terecht komen als je op ok drukt. (hetgeen u toont is geen dropdown)

Oftewel, upload je bestandje eens van datgene wat je al hebt.
Dan krijg je gegarandeerd maatwerk. Nu is het een groot gokspelletje.

Als er nu niet naar een bestandje wordt gevraagd dan wordt deze gokpartij nog ellelang.
Dus dan maar een schorsing.

dit heb ik al in een ander bestand met wat prive zaken. dit is wat ik wil de opties in een dropdown. er zijn namelijk ook vakjes met meerdere opties die spellingsgevoelig zijn omdat hier weer mee gaat zoeken. als de macro geblokkeerd word moet je deze zelf unblocken dat kan op deze manier

Bijlagen

Terug
Bovenaan Onderaan