• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

VBAproject WW

Status
Niet open voor verdere reacties.

Logistiek

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2008
Hallo,

Is er iemand die mijn kan helpen?
ik heb een bestand ooit gemaakt met daarin een macro.
Nu wil ik een aanpassing maken voor die macro heb ik daar een VBAproject wachtwoord opgezet maar ik zou echt niet meer weten hoe of wat :o
Heb het via google geprobeerd, die geven aan om in project.bin een aanpassing te maken van DPB naar DPx maar dat werk niet dan is heel de macro weg.

Zijn er andere mogelijkheden?
Het is geen spannende macro of zo maar zou hem wel weer graag willen bewerken.

Laatst bewerkt:
Met welke versie van Office is dat wachtwoord er op gezet?
Ik wil er best wat mee proberen, maar dan heb ik uiteraard dat document nodig.

Nou werkt de 'protection' een keer als bedoeld en nou is het weer niet goed.....:evil:

En voor toekomstige dingen, er zijn mooie en volledig gratis Password Managers verkrijgbaar.
Maak daar gebruik van.
Zelf gebruik ik KeePass:
https://keepass.info/

Nu wil ik een aanpassing maken voor die macro heb ik daar een VBAproject wachtwoord opgezet .

Met welke versie werk je nu? In 32 bit versies en Office van voor Office365 haal je met een paar regels code (in een ander bestand) het wachtwoord weg

Laatst bewerkt:
Bedankt voor het mee denken en reacties, gelukkig heb ik het ww toch weer gevonden :cool:
in inderdaad moet ik het in een password programma verwerken en dat doe ik vaak ook wel.
Maar deze was nog even op een briefje onder een bakje verdwenen, maar gelukkig nu weer terug gevonden.
case Closed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan