VBC Westerlo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er keurig uit zo...beetje zakelijk cq proffesioneel ook...hij kan wat gebruikersvriendelijker misschien en dan denk ik aan uitrolkeuzemenu's.

Proficiat ermee.

Greetz
H

Hoi,

Was daarnet al op je site door je andere topic (over die scrollbalken).

Ik vind het er keurig uitzien. Heb echter wel 1 vraagje:
De rechterafbeelding (van die vrouw) is volgens mij een PNG bestand. Het kan aan mijn verbinding liggen (Kabelfoon 5.6 KB/sec, zwaar kl*te dus maar dat terzijde), maar het duurt erg lang om die in te laden. Kun je die niet beter omzetten naar een Jpeg of maakt dat qua bestands grootte niet zo veel uit?

Nogmaals, hij ziet er verder prima uit en het is dan ook terecht dat je een award hebt gekregen!

Succes verder met jullie cluppie.

Groeten Daan

grafisch gezien is het zeer netjes...maar hoe je het geheel samen plakt...tis een beetje onoverzichtelijk, een menu in het midden, een menu bovenin, het menu in verschillende kleuren...
verder is het kleurgebruik ook wat raar...zoveel kleuren die gebruikt worden, het staat erg druk

maar...als je alle grafische objecten elk apart zou bekijken dan kun je wel zien dat er wel wat werk in heeft gezeten, en deze objecten zijn ook mooi geworden...alleen bij elkaar staat het niet :)

succes er verder mee

wat zou jij dan veranderen? Ik weet dat het logo niet echt past, maar ik moet het toch ergens zetten?

@ forza: de afbeeldingen zijn gecomprimeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan