Vbs file, programa laten instaleren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

lccookie1992

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2010
Ik wil de onderstaande programs,s installeren met behulp van vbs
Firefox
Thunderbird
Adobe flash
Adobe reader
Adobe shockwave
Adobe air
Java
Pandion
Openoffice

Momenteel gebruik ik in mijn vbs bestand de code {'Tab'} om zo door het menu te bewegen. (Dit werkt)
Maar ik zou graag willen weten of je ook vbs zo kan instellen dat hij naar een button zoekt en die vervolgens aanklikt (als die aanwezig is)

Ik heb bulk downloads ge probeert maar er is geen die alle bovenstaande programa,s instaleerd :(

zo doende mijn idee om het zelf te doen

als dit niet zou lukken kan ik in vbs de gebruiker buiten sluiten maar dat vind ik nogal gemeen :$

Laatst bewerkt:
Het wiel dat jij probeert uit te vinden heet packaging. Hiermee maak je software geschikt voor distributie in een netwerk. Voor de adobe producten is er een gratis generator voor de benodigde .mst bestanden. Voor de overige pakketten zul je een packaging tool moeten nemen.

Voor jouw methode kun je ook handig gebruik maken van auto-it. Hiermee kun je allerlei knopdrukken en muisbewegingen als programma opslaan.

Het wiel dat jij probeert uit te vinden heet packaging. Hiermee maak je software geschikt voor distributie in een netwerk. Voor de adobe producten is er een gratis generator voor de benodigde .mst bestanden. Voor de overige pakketten zul je een packaging tool moeten nemen.

Voor jouw methode kun je ook handig gebruik maken van auto-it. Hiermee kun je allerlei knopdrukken en muisbewegingen als programma opslaan.

altijd fijn om te weten dat het wiel al is uitgevonden :thumb:
ik zal even kijken naar het programma auto-it ;)

de optie van exe to source code werkt niet meer...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan