VBulletin forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

sasde

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 okt 2011
Berichten
2
Hallo allemaal,

Wellicht een stomme vraag, maar ik stel hem toch :) Als je (bijna) geen verstand hebt van computers, is het dan mogelijk om een forum te starten met v bulletin? Ik wil heel graag een forum over een bepaald onderwerp, wil hier ook gewoon voor betalen, maar ik wil wel graag een beeeeeeeetje informatie over waar ik aan begin :)

Kan iemand mij adviseren? Ik wil een simpel forum waar leden zich kunnen aanmelden, berichten kunnen posten enzovoort. Ik wil ook de kleuren van de achtergrond kunnen veranderen en alle standaard dingen die een moderator moet doen wil ik natuurlijk ook kunnen. Vbulletin heeft duidelijke websites, dus ik wil daar graag gebruik van maken. Ik heb ook al een domeinnaam gekocht...
Ehm... kan ik dit? :) Hahaha. Hoop dat iemand mij kan helpen!

Groetjes
 
Vbulletin is naar mijn mening het beste forum pakket dat je krijgen kan maar het kost wel wat.

Als je er zelf niet veel verstand van hebt kan je zoeken naar een webhost die bereid is support te leveren bij dit soort software. Bij bijvoorbeeld Vbulletin zijn er enorm veel opties om in te stellen. Ik kan hier eventueel bij helpen. Heb zelf een webhosting bedrijf en we leveren ook support of dit soort forum pakketten.

Succes :)
 
Hey Robin! Zou je mij hier wat meer informatie over kunnen geven misschien...? (Over jouw webhosting)
Je kan mij bereiken via sasdeboer@gmail.com!
 
vBulletin is een forumsoftware dat je moet betalen.
Volgens mij is MyBB de beste keuze. Ik dacht eerst phpBB3, maar dan kende ik al de functie's van MyBB.
En als je nu over een ander forum software beschikt, dan kan je altijd veranderen naar MyBB.
Al je berichten, etc. blijven staan!

Voor een vertalend pak in het Nederlandstalig, is www.mybboard.nl het beste.
Als je niet graag MyBB wild, kan je altijd SMF nemen voor ook een goede software.
Vertalen is dan wel moeilijk. Te downloaden op simpelmachines.net.
 
Ik weet niet of je opzoek bent nog steeds naar een forum pakket, ik heb zelf zeer goede ervaringen met IPB, ze hebben laatst versie 3.2 uitgebracht, en ik vindt deze zeer makkelijk werken, ook het toevoegen van functies, mods e.d. gaat zonder veranderen van bestanden, je upload de inhoud van de mod naar je website, je instaleerd heb vanuit de admin CP, en je bent klaar.

Nu weet ik niet hou alles bij vBulletin geregeld is, dus daar ga ik geen uitspraken over doen. Maar het beste forum pakket wat jij het makkelijkst vindt, kan je het beste het zelf vinden, door gewoon een demo, of iets wat daar op lijkt te doen.
 
Hallo,

Neem anders even contact op met mij, ik sta in gelegenheid om je gratis te helpen.

contact: supermoderator@helpmij.nl

Mvg,

Danny Timmer
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Danny9,

Gezien je gesloten topic ook hier je mail adres verwijderd, vBulletin is niet gratis dus je bied iets illegaals aan.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan