Vbulletin Index

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spenderman

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2004
Hallo ik heb een vraagje over mijn vBulletinIndex versie
vBindex v3.0.0 Pre-RC2 , ik wou dit installeren en alles ging helemaal goed de installatie en alles ik kan ook wel alle opties instellen zoals shoutbox enzo maar als ik dan naar mijn index ga krijg ik dit te zien.

http://www.ps-forums.nl/vbindex.php :confused:

Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd heb gedaan en hoe ik dit weer goed krijg alvast bedankt :thumb:

ps: mijn forum is http://www.ps-forums.nl/vb

Dut werkt nog niet echt maar weet jij misschien wat deze foutmelding precies wil zeggen?
PHP:
Warning: chdir() [function.chdir]: No such file or directory (errno 2) in /home/psforum/public_html/vbindex.php on line 112

Warning: main(./global.php) [function.main]: failed to open stream: No such file or directory in /home/psforum/public_html/vbindex.php on line 114

Fatal error: main() [function.require]: Failed opening required './global.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/psforum/public_html/vbindex.php on line 114

ja...
Hij vind de file /home/psforum/public_html/vbindex.php niet, je wil hem liever /home/psforum/public_html/vb/index.php laten zoeken!

Daarom moet je dat path veranderen...

Ik snap er nog niet veel van ik ben ook geen held in php maar zou je aub kijken of jij het goed kan instellen want ik heb vbindex echt nodig . Alvast bedankt.

dit staat er in de readme:

Edit vbindex.php and change the line:

chdir('/path/to/forums');

to the path to your forums directory, or comment it out if you use
vBindex in the same directory, eg:

chdir('/var/www/html');

or

//chdir('/path/to/forums');

Upload vbindex.php to either your web root or forums directory depending
on where you want your home page.

:8-0:

die tekstfile is niet leesbaar:)
chdir('/vb');
zou kunnen helpen...

Comment chdir(... eens uit (zet er // voor) of probeer
PHP:
chdir('.');

@ arre:
Je weet dat alles dat je bralde bullsiht was ? :)

Hij vind de file /home/psforum/public_html/vbindex.php niet

Volgens mij kan ie file ./global.php niet openen..
PHP:
Fatal error: main() [function.require]: [b]Failed opening required './global.php'[/b] (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/psforum/public_html/vbindex.

:) ik kan je probleem misschien verhelpen als je de file (vbindex.php) hier post

Dan nog iets ik krijg dus een database fout, in mijn vbindex.php moet ik mijn database name opgeven die heet nog test :o en mijn username is psforums hoe moet ik mijn databese dan noemen?

Alvast bedankt.:thumb:

Ik neem aan dat je mijn vorige post gelezen en uitgevoert hebt ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan