Vbulletin

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spenderman

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2004
Hallo,

Ik heb een vbulletin Forum maar ik krijg heel vaak database errors heb ik die avond ervoor nog gewoon aan het forum gewerkt alles doet het nog gewoon. Krijg ik de volgende morgen van die ***** database errors dus moek hem weer helemaal opnieuw installeren en alles weer instellen enz enz.

Kan iemand mij vertellen waar ik die database erros van krijg.?:eek: :(

als je de errors vermeldt misschien wel :)

je kan natuurlijk ook contact opnemen met vbulletin support, vbulletin.org (dacht ikzo)

Geplaatst door Devilish
als je de errors vermeldt misschien wel :)

je kan natuurlijk ook contact opnemen met vbulletin support, vbulletin.org (dacht ikzo)

.com. De .org versie is voor hacks en al het andere waarmee je echte support vervalt.

Geplaatst door Spenderman
Hallo,

Ik heb een vbulletin Forum maar ik krijg heel vaak database errors heb ik die avond ervoor nog gewoon aan het forum gewerkt alles doet het nog gewoon. Krijg ik de volgende morgen van die ***** database errors dus moek hem weer helemaal opnieuw installeren en alles weer instellen enz enz.

Kan iemand mij vertellen waar ik die database erros van krijg.?:eek: :(
Kan te maken hebben met de mysql versie die je gebruikt..
Maar in plaats van je hele forum te herinstalleren zou je ook gewoon eens in je adminpanel kunnen kijken bij maintenance, daar vind je namelijk een optie om tabellen te repareren.
Dan kun je in veel gevallen weer verder met je bestaande board.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan