vcd naar jpg?

Status
Niet open voor verdere reacties.

taeser

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2003
Hallo,

Ik zou voor een kennis wat foto's bewerken. Nu heeft ze de foto's met nero als vcd gebrand ipv. data (iso).

Nu kan ik ze alleen op mijn dvd speler bekijken maar niet op mijn pc. Als ik nu vraag of er een progje bestaat dat dit weer terug naar jpg kan brengen is dat dan een domme vraag? Heb dus de originele bestanden hier niet.

groetjes leon

Laatst bewerkt:
Als ze op dat forum dan toch zeggen dat het een soort van mpeg vormt, kan ik je de tool aanraden op deze site. Natuurlijk freeware.;)

Laatst bewerkt:
Hallo,

Het tooltje van james heet vcd gear.
Het maakt idd van " dat " bestanden mpeg bestanden.
Ik dacht dat ik ze nu met wmp. kon bekijken maar dat lukte niet (kreeg een algemene foutmelding). IK kan ze wel openen in ACDsee. Alleen de afbeeldingen zijn (veel) kleiner dan de originele. Mischien een instelling in vcd gear.

Ik ben dus al een heel eind op weg geholpen.
Tot zover bedankt voor jullie antwoorden en ik laat nog weten of het volledig is gelukt.

groetjes leon

Het software-aanbod is op dit vlak erg gebrekkig moet ik zeggen.

PS: Je bent niet de enige die het vraagt: >> Klik <<

Greetz, James:)

hallo,

Ik heb het idd gezien. Ik had het eerst in wmp geprobeerd en daarbij ging het niet . Ging er toen vanuit dat geen enkele mediaplayer dit kon afspelen.

Heb pwerdvd geînstaleerd en warempel hij speelt "dat" bestanden af. Tis nu wel zo dat ik via de vcd ieder foto verder kan klikken . heb de bestanden ook opgeslaan op hd en als ik een bestand (foto) wil openen in pwdvd hij deze nog geen seconde weergeeft. Maar goed , probleem is voor 80% opgelost, want de "dat"bestanden zijn veel kleiner dan de originele jpg bestanden.

bedankt voor je reaktie. groetjes leon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan