vcdeasy configuratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

uweslankheid

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2002
Hoi,

Ik heb zojuist vcdeasy geinstalleerd en krijg de volgende foutmelding mbt mijn cd brander:

FOUT: Geen driver gevonden voor 'LITE-ON LTR-12102B' (Gebruik "Forceer Driver" aan staan in de "CD Brander/Lezer" instellingen pagina om een driver manueel in te stellen)
FOUT: Kan het apparaat niet initialiseren 1,0,0

Het programma "ziet"volgens mij de brander niet. Heb al vanalles geprobeerd. Hoe los ik dit op?

hij ziet hem wel, maar ondersteund deze brander niet.
vcdeasy updaten??

De gratis versie die ik gebruik leek zo handig...
Is de enige oplossing een update downloaden en dus betalen voor het programma?

Groetz

Ik heb zojuist de versie 1.1.7 erop gezet maar dezelfde foutmelding blijft van kracht.

Hij ziet dus de brander wel maar er is geen goede driver, begrijp ik dit goed?

Waar kan ik de instellingen "forceer driver" veranderen??

Niemand hier die weet hoe ik mn lite-on cdr speler kan koppelen aan dit programma??

Bedankt voor je antwoord, ik heb de drivers gedownload maar krijg nog steeds dezelfde foutmelding als eerst.....

Helaas... Wat moet ik nu?

heb de de aspi drivers op de juiste manier geinstalleerd ??

dus zip file uitpakken dan krijg je een map adaptec / daarin zitten nog een aantal files dubbel klikken op aspinit.exe en drivers installeren.
of dubbel klikken op instal.bat en opvolgen wat op scherm komt.

ik heb even op de website van vcdeasy gekeken en die komen namelijk ook met de optie aspi drivers installeren.

question:I keep getting only a 'No CD Writer Selected' on the CD Writer line
answer: No CD device has been detected... the CDRDAO scan has not been launched or failed, surely because the ASPI drivers (required by CDRDAO) are not installed correctly for CDRDAO, or the ASPI drivers do not support your CD device(s). See "The CD Writers list is not grey but I can not find my burner" in this FAQ.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan