Vcl hapert (mkv)

Status
Niet open voor verdere reacties.

jelpot

Meubilair
Lid geworden
18 mrt 2008
Hallo!!!

Ik heb juist mijn laptop terug vanbij acer en is dus volledig opnieuw geinstalleerd. SP1 heb ik ook zonder problemen kunnen installeren.
Omdat ik de laatste aflevering van lost nog niet had gezien had ik dan direct VCl player geinstalleerd en ben ik beginnen kijken. ongeveer na 20 minuten hoorde ik telkens haperingen in het geluid.
Ik heb de driver van de geluidskaart herinstalleerd en het K-lite codec pack (full 3.9.0) gedownloaded en geinstalleerd.
Dit heeft mijn probleem jammer genoeg niet verholpen.
Het filmbestand is een .mkv(voor mij onbekend en heb dit bestandstype nog nooit eerder gehad denk ik) Andere films dan met ondertitels kan ik wel goed afspelen met VCL.
Met Lost kon ik zelf dan niet doorspoelen of de film bleef vastzitten en je zag dan alleen nog maar de tijd voorbij gaan en de ondertitels :confused:
Vanaf het begin kan je het gewoon afspelen maar je hoort direct al dat het geluid hapert:(

Ik heb Lost dan afgespeeld met windows media player 11 en dit ging wel maar dan heb ik mijn ondertitels niet en de kwaliteit wordt niet hetzelfde weergegeven(veel slechter):mad:

Ik hoop dat iemand mij kan helpen:confused:
Alvast bedankt

Je hebt het K-Lite Codec Pack geinstalleerd, maar heb je ok de juiste opties aangevinkt? Bekijk de Handleiding voor de installatie van het K-lite Full, maar dan gekoppeld aan de beschrijving van The Filmmachine. Bekijk daar de MKV-optie.

bedankt voor je reactie :thumb:
Hmmm als ik iets installeer klik ik altijd al custum installation en meestal klik ik dan ook alles aan... Als ik mij niet vergis heb ik dit ook gedaan met het K-lite codec pack maar ik ben er niet 100% zeker van.
Ik zal het eens deinstalleren en dan terug heristalleren behalve dan het vinkje van vobsub wegklikken
Ah ja ik herrinner mij nog iets ik heb het volledige packet gedownloaded maar zonder de speler omdat ik altijd al vcl player gebruik...
zou het hierdoor misschien komen?

Ik heb nu het mega pack geinstalleerd en voor Vcl player werkt alles nu goed :D
bedankt:thumb:

alleen wanneer ik met classic media player afspeel heb ik een dubbele ondertiteling...
1 kleinere en dan de grotere met zwarte achtergrond van de letters

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan