vdx probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

hansenjans

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 dec 2002
Wie helpt mij?? Ik probeer een vriend van mij te helpen met zijn computer (pentium 1) Eerst stond er windows 95 op, maar daarmee had hij allerlei foutmeldingen en heeft format:c gegeven. Hierna hebben wij windows 98 er op gezet.
Nu geeft de comp bij het opstarten de mededeling dat hij een apparaatbestand niet kan vinden welke vereist is om windows uit te voeren.
het register Windows of System ini verwijst naar dit bestand, maar het bestaat niet meer.

De toepassing dient opnieuw te worden geinstalleerd om het ontbrekende bestand te vervangen. Het betreft:
vnetbios.vdx
vredir.vdx
dfs.vdx

Wanneer je door opstart krijg je de windows foutmelding (kruis) kan dynamic link bibliotheek niet vernieuwen MSNP32.DLL
Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden en kan Microsoft Network niet opstarten.

Hoe ernstig is het met die computer en wat kan ik er aan doen (graag eenvoudige taal, ben geen digivoor)

:rolleyes: Komt me bekend voor.
Is het geheugen en de Hardisk nog goed?

Bij mij was het een kapotte HD.

Hoi Hansenjans

Pas ook gehad met die vnetbios.vxd
dit bleek te maken te hebben met netwerk (en ook iets met isdn) instellingen.
Ik heb toen bij Microsoft een programma gehaald (link is kwijt) , en de melding was weg.

groetjes nanda

Het programma heet : Microsoft dial-up networking 1.4 setup , en is ong. 600Kb.

Laatst bewerkt:
verwijder je netwerkkaart en je externe toegang opnieuw opstarten en allebei goed installeren en dan zijn ze als het goed is weg !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan