veel BSOD's op (nieuwe) pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

SonicView

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2006
Berichten
19
Hallo iedereen

Sinds ik een nieuwe pc aangeschaft heb (mei 2010) krijg ik steeds bleuscreens op willekeurige momenten. Heb al eens geformatteerd maar dit blijkt niet te helpen. Dit zijn de specs:
- gigabyte 770TA-UD3
- AMD phenom II X6 1055T CPU (2.8 GHz)
- 4 gb ram
- ATI HD 5850
- 1TB HD
Systeem draait op Win7 Ultimate x64

Ik heb een minidump van mijn laatste bluescreen en deze zit in de bijlage Bekijk bijlage Dump.txt

Hopelijk kan er mij iemand helpen!
Alvast bedankt!
 
Ik had pas ook een nieuwe pc en had dezefde bluescreens.
Ik heb hem terug gebracht naar de winkel en ze hebben mij,
er een nieuwe kleurenkaart en nieuwe ram lattjes ingestoken.
En nu werkt mijn pc weer heel goed.

Conclusie: breng hem terug binnen bij je verdeler.
 
er moet toch iets zijn dat ik eerst kan proberen voor ik hem besluit binnen te doen?
 
Hallo iedereen

Sinds ik een nieuwe pc aangeschaft heb (mei 2010) krijg ik steeds bleuscreens op willekeurige momenten. Heb al eens geformatteerd maar dit blijkt niet te helpen. Dit zijn de specs:
- gigabyte 770TA-UD3
- AMD phenom II X6 1055T CPU (2.8 GHz)
- 4 gb ram
- ATI HD 5850
- 1TB HD
Systeem draait op Win7 Ultimate x64

Ik heb een minidump van mijn laatste bluescreen en deze zit in de bijlage Bekijk bijlage 107760

Hopelijk kan er mij iemand helpen!
Alvast bedankt!

juist hetzelfde als bij mij! volgens mij trekke die amd processore meer stroom dan intel
en daardoor dat ze uitvalle
 
er moet toch iets zijn dat ik eerst kan proberen voor ik hem besluit binnen te doen?

ohja overclocken
maar hier moet je wete waar je mee bezig bent:eek:
heb het zelf nog niet geprobeerd en i kweet niet of ik het ga doen
sowieso garantie
 
Wat voor voeding heb je daar aanhangen. Die gebruiken namelijk wel redelijk wat stroom!
 
Hi !

Draai je op 'n 64-bits versie ?

Zo ja: zoeken op de Gigabyte-site of er 64-bits drivers voor je mobo voorhanden zijn.
Idem voor de graka.

Is in elk geval drivers-fout, naar mijn ervaring komt het meestal voor bij 64-bits systemen die op 32-bits drivers draaien.

Greetz,

Harry.
 
Had de drivers geupdate, maar had nu terug prijs en was net een schijf aant het partitioneren. meteen dus een nieuwe os opgezet, deze keer x86 dus hopelijk nu geen problemen meer, anders zal het aan hw liggen

bedankt voor de hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan