ik heb een windows XP computertje van iemand gekregen, maar ik weet niet wat daar op gebeurt is... maar er is mee gerommelt. wanneer ik op het bureaublad rechtermuisknop eigenschappen klik dan krijg ik de melding dat de beheerder het beheren van bureaublad ed heeft uitgeschakelt, ook als ik er via het confugratiescherm naar toe wil dan doet hij het niet
verder ben ik heel veel opties in het startmenu kwijt
in deze computer worden niet alle stations herkend, bijvoorbeeld mn cdrom speler (als ik in de adresbalk naar d: ga dan doet hij het wel...dus hij wordt wel herkent, maar niet getoont.
ik denk dat het iets met rechten te maken heeft, maar er staat maar 1 account op die pc en die heeft gewoon beheerders rechten.
en ik zou niet weten wat je nog meer aan rechten kan instellen dan "beheerder" of "beperkte rechten"
hoop dat het duidelijk is. ik hoor graag als je meer weet.
alvast bedankt
verder ben ik heel veel opties in het startmenu kwijt
in deze computer worden niet alle stations herkend, bijvoorbeeld mn cdrom speler (als ik in de adresbalk naar d: ga dan doet hij het wel...dus hij wordt wel herkent, maar niet getoont.
ik denk dat het iets met rechten te maken heeft, maar er staat maar 1 account op die pc en die heeft gewoon beheerders rechten.
en ik zou niet weten wat je nog meer aan rechten kan instellen dan "beheerder" of "beperkte rechten"
hoop dat het duidelijk is. ik hoor graag als je meer weet.
alvast bedankt