Veel email adressen ophalen Hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

reuslucius

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2011
Berichten
68
Beste mensen, Ik heb ongeveer 10 a 15 emailadressen bij Gmail. Nu moet ik deze regelmatig stuk voor stuk raadplegen.

Is er een mogelijkheid om alle email van deze adressen in 1 keer op te halen? en zo ja hoe en waarmee?
 
Je kan je mailbox toch elke dag een paar keer synchroniseren? Dan heb je alle mails, dus ook die 15.
 
In Outlook bijvoorbeeld.
 
Gebruik een mailclient. Daar kun je altijd meerdere accounts aan koppelen. Outlook is al genoemd, maar er is bijv. ook het gratis Thunderbird.
 
Je kunt toch al die mails van alle mailadressen laten doorsturen naar 1 hoofdmailadres!
 
Dat kun je dan weer aanpassen bij "instellingen" en dan "Accounts en import" en dan je mailadres toevoegen bij "Mail sturen als: ", daar kun je ook instellen of je de mails wilt beantwoorden van hetzelfde adres waarnaar het bericht is gestuurd of standaard beantwoorden met het hoofdadres.
 
Dat kun je dan weer aanpassen bij "instellingen" en dan "Accounts en import" en dan je mailadres toevoegen bij "Mail sturen als: ", daar kun je ook instellen of je de mails wilt beantwoorden van hetzelfde adres waarnaar het bericht is gestuurd of standaard beantwoorden met het hoofdadres.
Ik kan me indenken dat je dit gescheiden wilt hebben in aparte mappen voor Verzonden items, en dus losse accounts.
Ook ideaal in webmail-omgevingen en met IMAP. Dus doorsturen lijkt me niet altijd gewenst!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan