• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Veel files tot 1 document maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan is de voorafgaande vraag aan jou:

- hoe heet de directory waarin de bestanden staan
- hoe heten de bestanden
- verwijder uit de directory alle bestanden die niet geïntegreerd hoeven te worden.
- plaats 2 representatieve voorbeeldbestanden

Ik heb ze nu als test maar gezet in: C:\NAW
Bestanden heten 1 en 2 (zie voorbeelden)

Ik vraag de bedrijven de bestandsnaam te geven: het bedrijfsnummer
(Ik moet die nummers later namelijk weer gaan vervangen in de volledige bedrijfsnaam.- vandaar dat het handig is als de bestandsnaam in kolom A verschijnt). Deze wordt namelijk meegedrukt door de drukker op de mailing. Bij de Powerquery (bij mijn zus) werd deze automatisch toegevoegd als extra kolom (A)

Volgende week weet ik hopelijk ook hoe de kolommen er exact komen uit te zien ...
Ik ben afhankelijk van derden hierin. Dit is in ieder wat ik als voorbeeld heb aangemaakt, van hoe ik wil dat men het aanlevert.

Ik probeer volgende week sowieso nog met mijn baas te overleggen of ik kan worden voorzien van juiste software / apparatuur om zo goed mogelijk mijn werk te kunnen doen ...

Ik ben nu even offline. Maandag ga ik er dan weer mee verder.

Groetjes,
Yvonne

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Mijn baas heeft besloten dat er een laptop met Windows en de nieuwste Excel Kan komen, dus dan kan ik het met de Power Query doen. Nogmaals bedankt voor het meedenken.

Groetjes,
Yvonne

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan