veel gebruikte mappen worden niet getoont in ie10

Status
Niet open voor verdere reacties.

bennyboy

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2004
Hallo,

sinds ik geupdate heb naar ie 10 heb ik een heel raar probleem. Als ik een bestand wil uploaden naar bijvoorbeeld gmail en ik zoek een map die veel gebruikt wordt (of misschien dat moment open staat) wordt die map niet getoont bij het "bladeren". De map is wel gewoon zichtbaar in windows verkenner en bij Firefox ervaar ik dit probleem niet.

als ik een snelkoppeling van de verdwenen map maak is deze wel zichtbaar en zo kan ik gewoon in de gewenste map komen. Is dit een rare instelling ergens?

Hallo bennyboy, je zou dit eens kunnen proberen. Lees even wat je niet hoeft aan en/of af te vinken. Klikje Vaak helpt dit wel. Zo niet terug melden. ;)

Beste,

Ik heb zoals omschreven de instellingen van internet explorer terug gezet, maar heb nog steeds het zelfde probleem. zou het een optie zijn om mbam te gebruiken? het lijkt me alleen zo sterk omdat het probleem zich alleen in internet explorer voordoet sinds de update.

Blijft toch vreemd, vermoedelijk staat dan in de eigenschappen van de map dat die moet verborgen worden.
Als je de map ziet, dan heb je in de opties van Windows gevraagd van de verborgen mappen weer te geven.

Probeer dit eens. Rechtsklik op zo'n map en kiezen voor Eigenschappen, staat er een vinkje bij verborgen?

Haal het weg en je zou een normaal gekleurde map moeten krijgen.

vinkje.JPG

Er staat geen vinkje bij. Als daar een vinkje zou staan zou ik hem in de verkenner ook niet kunnen zien. het is typisch dat het bij de mappen gebeurd die ik veel gebruik.

Nou dat is wat. In IE niet en Firefox wel dan zou je denken dat het aan IE 10 ligt. Kun je terug naar IE 9. Maar ja wel wat werk. Ik zie niet direct een oplossing en MBAM zal naar mijn mening het verschil niet maken. Proberen kun je het altijd. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan