Veel mailtjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

teun vos

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2002
Ik stelde een vraag,kreeg antwoord,helaas zelfde antwoord kreeg ik meerdere malen. Dit probleem is niet alleen bij Help Mij maar ook bij anderen.Waarom ontvang ik zelfde mailtje meerdere malen???

Heb je toevallig een HijackThis log op het forum geplaatst? Dan kan het zijn dat je meerdere mailtjes komen, elke keer als je het topic waar je in gepost hebt, terug komt en nog geen reactie op JOUW bericht ziet staan, komt er weer een nieuw mailtje.

Zijn de mailtjes echt indentiek of zit er wel een klein verschil in? in de mailtjes van Helpmij staat dan "*naam* heeft gereageerd op jouw vraag" of iets in die trant.

Probleem is niet alleen bij Helpmij zegt de topicstarter.

gelezen, maar het kan zijn dat ze op andere fora dezelfde manier hanteren als het spyware offensief?

had inderdaad even op "zoeken" moeten drukken onder zijn bericht :o

Je zou een HijackThis logje op het forum kunnen plaatsen...

Laat allereerst je PC op Malware, zoals Adware/Spyware en dergelijke troep, scannen met de volgende programmaatjes: Ad Aware en/of Spybot Search en Destroy. Als het probleem er dan nog steeds is, moet je een HijackThis Log plaatsen op het forum.

Hoe plaats ik een HijackThis Log op het forum?

Dat doe je door naar de volgende pagina te gaan: Helpmij tegen spywareoffensief deel 5

Op deze pagina moet je de eerste post goed doorlezen, als je de instructies uitgevoerd hebt die daar staan en je je log gereed hebt, moet je op ”Reageer op Bericht” drukken. Nu kun je je log plakken en er zal zo spoedig mogelijk naar gekeken woorden door de spyware-experts

Plaats je log dus in datzelfde onderwerp en open niet zelf weer een nieuwe!!!

meerdere mailtjes

Heb spybot en Adaware gebruikt,cookies,geschiedenis en tijdelijke bestanden verwijderd,nu is het over maar waarom is me niet erg duidelijk(wel enkele dingen verwijderd) Probleem dus opgelost,allen zeer bedankt voor suggesties en adviezen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan