veel mailtjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

camaro30

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2003
Heb mn pc verdeeld in 3 accounts en als je dan t beginscherm hebt kan er onder staan dat er zoveel ongelezen emails zijn. Bij een van mn zoons staat er dat er 333 ongelezen emails zijn.... maar die zijn er dus niet! Niet in Thunderbird account en niet in zn hotmail account. Hoe kan dit en hoe krijg ik dit weer weg?

OP (Openings Post) misschien wat duidelijker maken? Ik snap er niks van :o, lees vooral even de eerste eens door.

:d Nog een poging....

Als ik de pc opstart krijg ik 3 icoontjes van de verschillende gebruikers. Af en toe staat daar onder: "er zijn 2 ongelezen emails".
Ga ik naar t betreffende account, ga naar postvak in en lees de mails of verwijder ze en dan is het goed. Nu staat er bij een van de accounts dat er 333 ongelezen emails zijn. Maar er staan geen ongelezen emails in zn Thunderbird account en ook niet in zn Hotmail postvak. Hij heeft uberhaubt niet zo veel mails in zn mailbox staan.

Hoop dat het nu iets duidelijker is :o

Beter zo ;), misschien je cache even legen met bijvoorbeeld het programma CCleaner.

Offtopic: Ik heb dat niet bij mijn loginscherm :( , vandaar dat ik je niet snapte.

Heb m al "gecleanerd" :confused: helpt niet! Housecall gedraaid omdat ik dacht dat er mss iets zat wat er niet hoort..... krijg ook steeds oervervelende pop-ups en mn virusscanner blokkeert soms uitzichzelf, dus dacht dat het mss met elkaar te maken had. Maar het mocht niet baten, Housecall vond ook niets.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan