Veel MP3 bestanden op cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

namsob

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2009
hallo,

ik heb eigenlijk geen idee in welk onderwerp dit hoort dus ik zet hem hier maar neer:

Ik heb rond de 60 MP3 bestanden die ik via de autoradio wil afspelen (geen USB)
welke mogelijkheden zijn hiervoor???

mvg,
namsob

Als jouw radio in de auto mp3 bestanden ondersteund, dan kun je heel eenvoudig een mp3 cd branden.
Dan kun je er nog veel meer liedjes opzetten mocht je dat willen.

Dit kan met programma's als, Nero of windows media player enz enz.

Een mp3-cd is idd ook een optie... :o

hoi,

ik had via Nero een Jukebox-cd gemaakt maar die speelt de autoradio en m'n gewonen radio niet af. Wat bedoel je precies met een MP3- cd en hoe maakt je die met Nero???

mvg,
namsob

gewoon met nero de optie mp3-cd selecteren en mp3's slepen/selecteren, al dan niet in mappen per cd, danwel los op de cd

Hoi...

Merk en typenr van de radio?
eerst maar eens kijken of ie met mp3 overweg kan dan...

hoi,

ik had via Nero een Jukebox-cd gemaakt maar die speelt de autoradio en m'n gewonen radio niet af. Wat bedoel je precies met een MP3- cd en hoe maakt je die met Nero???

mvg,
namsob

gewoon met nero de optie mp3-cd selecteren en mp3's slepen/selecteren, al dan niet in mappen per cd, danwel los op de cd

Hoi...

eerst maar eens kijken of ie met mp3 overweg kan dan...

Voordat men aan het Branden gaat....;)

de radio kan de cd met MP3 bestandjes iet afspelen. merk en type zou ik niet weten...

gr.

de radio kan de cd met MP3 bestandjes iet afspelen. merk en type zou ik niet weten...

gr.

zal toch wel op de radiostaan lijkt me...
Nu wil je een cd gaan branden met mp3 en wellicht kan de autoradio(en je gewone) dat niet eens aan...

Laatst bewerkt:
zal toch wel op de radiostaan lijkt me...
Nu wil je een cd gaan branden met mp3 en wellicht kan de autoradio(en je gewone) dat niet eens aan...

Gewone mp3 bestandjes op een audio-cd kan die wel aan maar een "jukebox-cd" niet...

Ik vind maar warrig verhaal van je....zo geef je aan wat ie wel kan en dan weer niet .dan weet je niet eens wat een mp3 cd is.Als je dat niet weet hoe weet je dan wat een radio aankan en hoe dat dus zit

etc etc etc...

maar goed...men helpt je wel verder met je brand proces..

succes

Ik vind maar warrig verhaal van je....zo geef je aan wat ie wel kan en dan weer niet .dan weet je niet eens wat een mp3 cd is.Als je dat niet weet hoe weet je dan wat een radio aankan en hoe dat dus zit

etc etc etc...

maar goed...men helpt je wel verder met je brand proces..

succes

een MP3-cd kan die wel aan maar een jukebox-niet. Dan zet die de bestanden er gewoon op en kan je ze alleen met de pc of een mediaspeler afspelen. En die kan mijn radio niet aan. en een MP3-cd is toch het zelfde als een audio-cd?

gr.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan