Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heeft je radio een aux ingang?
Anders kun je een fm-transmitter kopen
http://www1.conrad.nl/scripts/wgate...display=DirektSearch&~cookies=1&scrwidth=1024
Een mp3-cd is idd ook een optie...![]()
Hoi...
Merk en typenr van de radio?
eerst maar eens kijken of ie met mp3 overweg kan dan...
Waar zie jij de vermelding van het merk en type autoradio dan???
hoi,
ik had via Nero een Jukebox-cd gemaakt maar die speelt de autoradio en m'n gewonen radio niet af. Wat bedoel je precies met een MP3- cd en hoe maakt je die met Nero???
mvg,
namsob
gewoon met nero de optie mp3-cd selecteren en mp3's slepen/selecteren, al dan niet in mappen per cd, danwel los op de cd
Hoi...
eerst maar eens kijken of ie met mp3 overweg kan dan...
gewoon met nero de optie mp3-cd selecteren en mp3's slepen/selecteren, al dan niet in mappen per cd, danwel los op de cd
de radio kan de cd met MP3 bestandjes iet afspelen. merk en type zou ik niet weten...
gr.
merk en type zou ik niet weten...
gr.
zal toch wel op de radiostaan lijkt me...
Nu wil je een cd gaan branden met mp3 en wellicht kan de autoradio(en je gewone) dat niet eens aan...
Ik vind maar warrig verhaal van je....zo geef je aan wat ie wel kan en dan weer niet .dan weet je niet eens wat een mp3 cd is.Als je dat niet weet hoe weet je dan wat een radio aankan en hoe dat dus zit
etc etc etc...
maar goed...men helpt je wel verder met je brand proces..
succes
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.