veel problemen met internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

agnes53

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2009
Berichten
9
Goedenavond, ik kocht half september een nieuwe compaq desktop, maar de internet verbinding deed het slecht. Ziggo gebeld, niuwe modem, kabels nog niets. Ze zeiden het ligt aan de pc. Pc teruggestuurd en andere gekregen. Ik blij, sluit hem
Aan en weer hetzelfde probleem. Ik weer naar wehkamp gebeld die zeiden dat het aan ziggo lag. Ik ziggo weer gebeld, die kwam, weer van alles doorgemeten, vond geen probleem. Lag aan de pc!! Pc weer teruggestuurd en ik nam een hp 110-301 en dacht van het probleem opgelost was...... maar nee. Ik werd er nerveus van. Ik met Microsoft helpdesk gebeld (0,90 p.m.) die hebben wat dingen gedaan vanuit hun en die kwam tot de conclusie dat het niet aan de pc lag. Meer als een half uur gebeld! Tja toen wist ik het ook ff niet meer. Dan maar ziggo weer bellen, die kwam de volgende dag, van alles weer gecontroleerd, zijn eigen laptop op de internet aan gesloten, deed het normaal. Moneur zei: het ligt aan de pc!!! Pc weer terug gestuurd om hem na te laten kijken afgelopen donderdag dus nu maar afwachten . Ik vind het een ongelooflijk verhaal maar echt gebeurt jammer genoeg. De pc heeft Windows 8. Een heel verhaal, ik wacht af wat er met de pc is maar zou het fijn vinden als ik een beetje op weg word geholpen door het forum, groetjes Agnes:evil:
 
Je wordt duidelijk van het kastje naar de muur gestuurd. Even voor de duidelijkheid: gebruik je internet via WiFi of heb je een kabel naar de laptop lopen?
 
mijn heeft via de kabel internet

Via de kabel, mijn tablet en mobiel wel wifi
 
Welke modemrouter heb je van Ziggo gekregen? Als het de Cisco is, daar heb ik zelf vroeger ook problemen mee gehad. Ik heb Ziggo hem toen om laten ruilen voor de Ubee variant, en sindsdien geen problemen meer gehad.
 
reactie

Je wordt duidelijk van het kastje naar de muur gestuurd. Even voor de duidelijkheid: gebruik je internet via WiFi of heb je een kabel naar de laptop lopen?

Ik heb een wifi modem, en via de kabel naar pc voor internet. Op mijn tablet en mobiel heb ik wel wifi. Alvast bedankt voor je snelle reactie. Ja het is echt een probleem!! Ja ik heb een ciscomodem. Heb er al 3 gehad nu.
 
Laatst bewerkt:
Vraag dan of ze niet een ander type voor je beschikbaar hebben (ik weet niet of dat ze nog de Ubee leveren, maar die doet het dus beter)
 
reactie

Hoi, ik wacht even af hoe het met de pc afloopt, dan kan ik alsnog een andere modem vragen. Nog bedankt voor je reactie, gr agnes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan