ik heb drie spellen die niet (helemaal) werken onder windows vista namelijk rayman 3, deze werkt wel maar het beeld is heel raar onder windows xp draaide deze gewoon goed
en rollercoaster tycoon wanneer ik op setup.exe klikt gebeurt er gewoon niets
deel 2 en 3 van rollercoaster doen het gewoon
en need for speed high stakes start niet op ik heb er wel patch voor maar die is voor windows xp
ook nog de kop en microfoon aansluiting aan de voorkant van mijn pc werkt niet de nieuwste vista compatible drivers van de realtek geluidskaart zijn geinstalleerd de aansluitingen aan de achterzijde werken gewoon maar de kabel van m'n oordoppen is eigenlijk te kort
volgens de instellingen bestaan er geen front aansluitingen voor geluid
en een heel vervelend probleem met de taakbalk deze word regelmatig heel raar knoppen vallen weg of vallen onder de starknop ik moet me dan weer afmelden
internet explorer 7 werkt niet door een invoegtoepassing: morpheus toolbar maar deze staat allang uitgeschakeld
regelmatig verdwijn de muispijl vooral na het spelen van een dos game.
hij verward pictogrammen met elkaar.
en rollercoaster tycoon wanneer ik op setup.exe klikt gebeurt er gewoon niets
deel 2 en 3 van rollercoaster doen het gewoon
en need for speed high stakes start niet op ik heb er wel patch voor maar die is voor windows xp
ook nog de kop en microfoon aansluiting aan de voorkant van mijn pc werkt niet de nieuwste vista compatible drivers van de realtek geluidskaart zijn geinstalleerd de aansluitingen aan de achterzijde werken gewoon maar de kabel van m'n oordoppen is eigenlijk te kort
volgens de instellingen bestaan er geen front aansluitingen voor geluid
en een heel vervelend probleem met de taakbalk deze word regelmatig heel raar knoppen vallen weg of vallen onder de starknop ik moet me dan weer afmelden
internet explorer 7 werkt niet door een invoegtoepassing: morpheus toolbar maar deze staat allang uitgeschakeld
regelmatig verdwijn de muispijl vooral na het spelen van een dos game.
hij verward pictogrammen met elkaar.