veel problemen opgetreden de laatste dagen wat nu ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerritzwolle

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2012
hallo hier onder mijn problemen van mijn asus 2600 i7 gt530 2 tb disk 8gb geheugen van de mediamarkt.

fout 1
het programma iexplorer,exe versie 9.0.8112,16421 reageert niet meer op windows en is afgesloten.

fout 2
de sessie wfp-ipsec diagnostics is niet gestart met de volgende fout 0xc0000022 datum 24-2-2012 (dit zelfde probleem heeft zich ook voor gedaan op 7-5-2011 ) het vreemde van dit is dat ik deze pc van iemand heb overgenomen die de pc zelf ook nog maar 1 maand had en nieuw heeft gekocht bij de media markt, hoe kan dan deze fout op 2011 ook staan ?

fout 3
_processor"and targetinstance.loadpercentage > 99 kan niet opnieuw worden geactiveerd in naamruimte //./cimv2 vanwege fout 0x80041003. mogelijk worden er geen gebeurtenissen via dit filter doorgegeventotdat het probleem is verholpen.

fout 4
printer hp deskjet f2100 series met gedeelde bronnaam hp deskjet series kan niet door de afdrukspooler worden gedeeld. fout 2114. de printer kan niet door anderen in het netwerk worden gebruikt.

fout 5
het uitpakken van een basislijst uit het CAB-bestand voor automatische updates is mislukt op windows-update,com ,met de fout ,een benodigd certificaat valt niet binnen de geldigheidsduur als gekeken word naar de huidige systeemklok of de tijdstempel in het ondertekende bestand.

fout 6
de winodws modules instaler-service is gestopt met de volgende foutcode %%16405

dit waren tot nu toe de fouten die in de logboek staan , en de meeste zijn opgetreden de laatste 2 dagen ,omdat ik windows opnieuw heb geinstaleerd toen ik heb over heb gekocht van iemand , aangezien er nog teveel dingen opstonden van de vorige eigenaar zoals games en persoonlijke gegevens (erg slecht dus ) .

wat kan ik hier aan doen ?

Misschien heb je een virus. Scan even met je virusscanner of met Malwarebytes Anti-Malware. Misschien zit er stiekem wel ergens nog een recovery partitie. Probeer die eens te bereiken tijdens het opstarten en voer die eens uit. ONTHOUD DAT JE WEL JE BELANGRIJKE GEGEVENS ERGENS MOET BACK-UPPEN!

Laatst bewerkt:
re:

bedankt voor je reactie .

ik heb zojuist de recovery op dvds gebrand , maar had gisteren al opnieuw geinstaleerd vanaf de recovery die op computerstaat . en het probleem blijft , want internet explorer werkt echt langzaam en loop vaak vast met resultaat werkt niet meer .

en het openen van programmas op de computer gaat ook erg langzaam .

denk dat er wel ergens een virus zit , met welke programma kan ik die op zoeken ?
bestaat er uberhaubt een programma die de virus zoekt , zodat ik dan de juiste scanner kan instaleren om die te verwijderen ?

zit eraan tedenken om de hele schijf volledig te formateren , maar of dat zin heeft weet ik niet , miss dat er zo dan die errors eruit gaan en virussen ?
of zit het echt diep in de computer ?

weet even niet wat tedoen .

re: malware scanner

ik heb zojuist een malware scanner uitgevoerd en dit is het resultaat niks dus .

Malwarebytes Anti-Malware (-evaluatieversie-) 1.60.1.1000
www.malwarebytes.org

Databaseversie: v2012.02.25.04

Windows 7 Service Pack 1 x64 NTFS
Internet Explorer 9.0.8112.16421
gamer :: GAMER-PC [administrator]

Realtime bescherming: Ingeschakeld

25-2-2012 15:01:01
mbam-log-2012-02-25 (15-01-01).txt

Scantype: Volledige scan
Ingeschakelde scanopties: Geheugen | Opstartitems | Register | Bestanden en mappen | Heuristiek/Extra | Heuristiek/Shuriken | PUP | PUM
Uitgeschakelde scanopties: P2P
Objecten gescand: 312175
Verstreken tijd: 24 minuut/minuten, 36 seconde(n)

Geheugenprocessen gedetecteerd: 0
(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)

Geheugenmodulen gedetecteerd: 0

Registersleutels gedetecteerd: 0

Registerwaarden gedetecteerd: 0

Registerdata gedetecteerd: 0

Mappen gedetecteerd: 0

Bestanden gedetecteerd: 0

(einde)

waar kan het nu aan liggen dan ?

ik vermoed zelf de recovery programma dat daar iets niet goed van is , want der stond in de logboek dat er in 2011 ook een fout was opgetreden dus ja verder weet ik het ook niet meer , miss dat het vanuit fabriek al niet goed was geinstaleerd ???.

hoor graag hoe nu verder ..

Dan moet ik je helaas vertellen dat ik het dan ook niet meer weet:(.

re

ja zit een code op ja , zon stikkertje aan de zijkanten .

maar de code die daar op staat is niet dezelfde als die wat er nu op staat op de recovery dat is een ander sleutel (raar maar waar)
maar zoals ik al eerder dacht ,denk ik dus dat mijn recovery gewoon weg niet funtioneerd .

heb al is een andere win 7 erop gezet , maar daar waren veel drivers niet van tevinden op het systeem zoals usb en network enzz .

kan hem wel helemaal formateren , maar ik heb zo niemand met win7 home premium 64 bit , heb er zelf wel 1 ilegaal maar dat is wat ik dus net vertelde dan zijn veel drivers niet tevinden of teinstaleren .

hoor het graag !

re

ik heb de geest op gegeven .

ik stop met deze pc ,heb er teveel problemen mee , en gaat naar men vriendin heen .

ga een andere kopen .

iedereen bedankt voor de moeite .

groet .

niet zo snel...

je gaat je >nieuwe< pc 's rustig aanbieden bij nucia/aso forum.
laat mbam de zaak nog eens runnen - maak een hijackthis log voor dat forum en laat hun kijken wat er loos is.
ze hebben een zeer hoge succesrate!
nucia aso forum= http://www.nucia.eu

sxxs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan