Frankbrinky
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 jan 2011
Hallo allemaal,
Ik heb sinds dat ik de Edimax extender heb geïnstalleerd (volgens het boekje)
Veel problemen met internet. zoals als op de Laptop, Telefoon als op de Playstation 3.
Het heeft iets met het IP adres te maken. want kreeg al verschillende keren een melding over het IP adres.
Het zit als volgt ik heb een Router >> Cisco EPC3925.
Dan heb ik een wifi- Extender van Edimax type ES7438RPn
Op die extender heb ik een laptop, telefoon en een Playstation 3 aangesloten, (via wifi)
Maar op de ps3 wordt vaak ineens de verbinding verbroken, (heel vervelend want ik game online)
op de telefoon kan ik vaak geen verbinding maken, (maar bijvoorbeeld een kwartiertje later wel ineens)
En op de laptop precies het zelfde, dat ik opeens geen verbinding heb met de extender.
Hier wat afbeeldingen van meldingen op de laptop en telefoon.

ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen,
Wat ik zelf al verschillende keren heb gedaan, is:
Router gereset,
Extender gereset.
Zowel met de Laptop als playstation 3 als telefoon opnieuw verbinding gemaakt.
Met vriendelijke Groet,
Frank
Ik heb sinds dat ik de Edimax extender heb geïnstalleerd (volgens het boekje)
Veel problemen met internet. zoals als op de Laptop, Telefoon als op de Playstation 3.
Het heeft iets met het IP adres te maken. want kreeg al verschillende keren een melding over het IP adres.
Het zit als volgt ik heb een Router >> Cisco EPC3925.
Dan heb ik een wifi- Extender van Edimax type ES7438RPn
Op die extender heb ik een laptop, telefoon en een Playstation 3 aangesloten, (via wifi)
Maar op de ps3 wordt vaak ineens de verbinding verbroken, (heel vervelend want ik game online)
op de telefoon kan ik vaak geen verbinding maken, (maar bijvoorbeeld een kwartiertje later wel ineens)
En op de laptop precies het zelfde, dat ik opeens geen verbinding heb met de extender.
Hier wat afbeeldingen van meldingen op de laptop en telefoon.

ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen,
Wat ik zelf al verschillende keren heb gedaan, is:
Router gereset,
Extender gereset.
Zowel met de Laptop als playstation 3 als telefoon opnieuw verbinding gemaakt.
Met vriendelijke Groet,
Frank
Laatst bewerkt: