veel programma's blokkeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Imetysaw

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2009
Hallo allemaal
Toen ik vandaag mijn pc aanzette, kwam ik erachter dat ik niet kon inloggen op msn.
Ik wou toen mijn mail via internet explorer gaan checken, maar hij starte niet.
In de processen lijst stond ie ook niet.
Ik probeerde wat spellen, sommige ervan kwamen in processen lijst, maar starten niet.
Maar bij een paar dingen werkten het.
Bij de rest kreeg ik elke keer gewoon even het zandlopertje en daarna niks.
Dus bijna alle stand alone dingen doen het niet.
Het rare is dat mozilla firefox het wel doet, maar IE niet.
Ook is het zo dat als ik op minimize klik, sluit hij het af.
Alhoewel bij sommige programma's het nog wel in de taken lijst staat, en ik ze dan wel weer kan laten verschijnen door op activeren te klikken, terwijl er niks onderin de balk staat.
Ook kan ik niet meer ctrl +c en dan plakken met ctrl + v, dan komt er gewoon niks. (selecteren en Rechtermuisknop en dan kopieren werkt ook niet)
Toen ik malmwarebytes anti malmware wou laten scannen, kreeg ik een error, heb reinstal gedaan maar nog steeds hetzelfde.
Mijn andere virusverdelger wil gewoon helemaal niet starten, net als de andere programma's.
Ik hoop dat iemand een oplossing heeft voor dit virus, het is dan wel niet het meest gevaarlijke virus dat ik ooit heb gehad, maar het is in ieder geval wel zeer irritant:mad:
Heeft er iemand een oplossing?

Hallo allemaal
Toen ik vandaag mijn pc aanzette, kwam ik erachter dat ik niet kon inloggen op msn.
Ik wou toen mijn mail via internet explorer gaan checken, maar hij starte niet.
In de processen lijst stond ie ook niet.
Ik probeerde wat spellen, sommige ervan kwamen in processen lijst, maar starten niet.
Maar bij een paar dingen werkten het.
Bij de rest kreeg ik elke keer gewoon even het zandlopertje en daarna niks.
Dus bijna alle stand alone dingen doen het niet.
Het rare is dat mozilla firefox het wel doet, maar IE niet.
Ook is het zo dat als ik op minimize klik, sluit hij het af.
Alhoewel bij sommige programma's het nog wel in de taken lijst staat, en ik ze dan wel weer kan laten verschijnen door op activeren te klikken, terwijl er niks onderin de balk staat.
Ook kan ik niet meer ctrl +c en dan plakken met ctrl + v, dan komt er gewoon niks. (selecteren en Rechtermuisknop en dan kopieren werkt ook niet)
Toen ik malmwarebytes anti malmware wou laten scannen, kreeg ik een error, heb reinstal gedaan maar nog steeds hetzelfde.
Mijn andere virusverdelger wil gewoon helemaal niet starten, net als de andere programma's.
Ik hoop dat iemand een oplossing heeft voor dit virus, het is dan wel niet het meest gevaarlijke virus dat ik ooit heb gehad, maar het is in ieder geval wel zeer irritant:mad:
Heeft er iemand een oplossing?

Owja, en mijn geluid doet het niet meer

Werkt Superantispyware ook niet?

Zo niet, dan zijn er waarschijnlijk meer 'geavanceerde' programma's nodig zoals Hijackthis. Hier op Helpmij gebruiken we dit soort programma's alleen niet. Een aantal Nederlandstalige fora die je dan wel verder kunnen helpen zijn:

Dan stel ik voor dat je je op één van de bovenstaande forums registreert en daar je probleem uitlegt. :thumb:

Owke, ik zal het proberen.
Trouwens, mijn balk onderaan zit is nu weg, zit onderaan het beeld vast en wil maarn iet omhoog.
Ook doet het internet het nu helemaal niet meer. :mad:
Als geen van deze dingen werken zet ik wel weer gewoon mijn backup van SYSTEM map erovereen, maar dat is echt de laatste oplossing, want dan moet ik de meeste dingen weer opnieuw installeren:(

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb da programma nu geprobeerd, en virussen gedelete, maar hij werkte nog steeds niet.
Heb toen mijn vorige WINDOWS map van backup erop gezet, maar doet het nu nog steeds niet.
Dat hijackthis kan ik ook niet doen want mijn Malmwarybytes doet het ook nog steeds niet

Laatst bewerkt door een moderator:
Onnodige quotes verwijderd. @Imetysaw het is niet nodig om te quoten als je direct reageert op een antwoord.

Er is dus niemand die hier een antwoord op heeft?
Ik snap wel dat jullie ook wat meer te doen hebben, natuurlijk.
Maar als het toch niet verholpen kan worden kan ik net zo goed even formateren, aangezien een nieuwe instal een tijdje duurt

Laat maar iedereen, ik denk dat formateren en dan een nieuwe windows toch de makkelijkste oplossing is, in ieder geval toch bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan