Imetysaw
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 jan 2009
Hallo allemaal
Toen ik vandaag mijn pc aanzette, kwam ik erachter dat ik niet kon inloggen op msn.
Ik wou toen mijn mail via internet explorer gaan checken, maar hij starte niet.
In de processen lijst stond ie ook niet.
Ik probeerde wat spellen, sommige ervan kwamen in processen lijst, maar starten niet.
Maar bij een paar dingen werkten het.
Bij de rest kreeg ik elke keer gewoon even het zandlopertje en daarna niks.
Dus bijna alle stand alone dingen doen het niet.
Het rare is dat mozilla firefox het wel doet, maar IE niet.
Ook is het zo dat als ik op minimize klik, sluit hij het af.
Alhoewel bij sommige programma's het nog wel in de taken lijst staat, en ik ze dan wel weer kan laten verschijnen door op activeren te klikken, terwijl er niks onderin de balk staat.
Ook kan ik niet meer ctrl +c en dan plakken met ctrl + v, dan komt er gewoon niks. (selecteren en Rechtermuisknop en dan kopieren werkt ook niet)
Toen ik malmwarebytes anti malmware wou laten scannen, kreeg ik een error, heb reinstal gedaan maar nog steeds hetzelfde.
Mijn andere virusverdelger wil gewoon helemaal niet starten, net als de andere programma's.
Ik hoop dat iemand een oplossing heeft voor dit virus, het is dan wel niet het meest gevaarlijke virus dat ik ooit heb gehad, maar het is in ieder geval wel zeer irritant
Heeft er iemand een oplossing?
Toen ik vandaag mijn pc aanzette, kwam ik erachter dat ik niet kon inloggen op msn.
Ik wou toen mijn mail via internet explorer gaan checken, maar hij starte niet.
In de processen lijst stond ie ook niet.
Ik probeerde wat spellen, sommige ervan kwamen in processen lijst, maar starten niet.
Maar bij een paar dingen werkten het.
Bij de rest kreeg ik elke keer gewoon even het zandlopertje en daarna niks.
Dus bijna alle stand alone dingen doen het niet.
Het rare is dat mozilla firefox het wel doet, maar IE niet.
Ook is het zo dat als ik op minimize klik, sluit hij het af.
Alhoewel bij sommige programma's het nog wel in de taken lijst staat, en ik ze dan wel weer kan laten verschijnen door op activeren te klikken, terwijl er niks onderin de balk staat.
Ook kan ik niet meer ctrl +c en dan plakken met ctrl + v, dan komt er gewoon niks. (selecteren en Rechtermuisknop en dan kopieren werkt ook niet)
Toen ik malmwarebytes anti malmware wou laten scannen, kreeg ik een error, heb reinstal gedaan maar nog steeds hetzelfde.
Mijn andere virusverdelger wil gewoon helemaal niet starten, net als de andere programma's.
Ik hoop dat iemand een oplossing heeft voor dit virus, het is dan wel niet het meest gevaarlijke virus dat ik ooit heb gehad, maar het is in ieder geval wel zeer irritant

Heeft er iemand een oplossing?