Veel Reclame

• Onderwerp starter Onderwerp starter acci
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

acci

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2007
hallo sinds vandaag kreeg ik heel veel seks sites achter erlkaar reclamen en een paar meldingen dat mij pc onveilig was en dat ik dingen moest downloaden aub help mij adware se pro heb ik hal uitgevored alles verwijdered m,aar tevergeefs aub help mij

Tik eens in bij Start > uitvoeren msconfig en kijk dan eens bij opstarten.

Staat hier een waslijst aan programma's, En kijk eens onder opdracht, staan hier verdachte programma's tussen ?

??

Ik weet echt neiet wat je bedoelt volgnes mij is het allemaal spyware ik heb meet allemaal dingtjes geprobeerd om ze te verwijderen maar jah alstublieft iemand helpp mij hij geeft ook steeds een melding dat er illlegale secx fijms op mij pc bevinden maar zo ver ik weet bezoek ik geen site's zoals dat (of films)

Prima, maar probeer eens te doen wat ik zo net schreef en maak evtentueel een printscreen

Ik zou gewoon eens met met een goed anti spyware programma scannen.

Probeer AVG Anti Spyware Free maar.
Haal hem binnen en update hem. Laat hem vervolgens uitgebreid scannen en verwijderen wat hij vind.
Is het probleem dan nog niet opgelost dan zal je een Hijackthis log moeten plaatsen op www.nucia.eu of www.hijackthis.nl

Alle uitleg over dat programma en hoe een log te plaatsen vind je op deze sites.

Ik zou gewoon eens met met een goed anti spyware programma scannen.

Probeer AVG Anti Spyware Free maar.
Haal hem binnen en update hem. Laat hem vervolgens uitgebreid scannen en verwijderen wat hij vind.
Is het probleem dan nog niet opgelost dan zal je een Hijackthis log moeten plaatsen op www.nucia.eu of www.hijackthis.nl

Alle uitleg over dat programma en hoe een log te plaatsen vind je op deze sites.

Oh ja hoor, ook priima alleen hier moet je denk ik met grof geschut aankomen:thumb:

Hijackthis is grof geschut!!

Overigens komt deze spyware niet zomaar aanwaaien....ik denk dan ook dat TS niet zo voorzichtig aan het surfen is geweest.

Hijackthis is grof geschut!!

Overigens komt deze spyware niet zomaar aanwaaien....ik denk dan ook dat TS niet zo voorzichtig aan het surfen is geweest.

Ja , maar jammer dat er hier op Helpmij niet zoveel mee gebeurd en dat je op een ander adres verder geholpen moet worden.

Alleen met Hijackthis hoor....en daar waren goede redenen voor!

hijjack this

hier heb je mij log file ik hoo dat het helpt

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 4:18:13 PM, on 7/9/2007
Platform: Windows 2000 SP3 (WinNT 5.00.2195)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

Running processes:
C:\WINNT\System32\smss.exe
C:\WINNT\system32\winlogon.exe
C:\WINNT\system32\services.exe
C:\WINNT\system32\lsass.exe
C:\WINNT\system32\svchost.exe
C:\WINNT\System32\WBEM\WinMgmt.exe
C:\WINNT\Explorer.EXE
C:\WINNT\System32\devldr32.exe
C:\Program Files\HijackThis\HijackThis.exe

O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINNT\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [Synchronization Manager] mobsync.exe /logon
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINNT\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINNT\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [Speed racer] C:\Program Files\Creative\PlayCenter\CTSRReg.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AudioHQ] C:\Program Files\Creative\SBLive\AudioHQ\AHQTB.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [UpdReg] C:\WINNT\Updreg.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PWRISOVM.EXE] C:\Program Files\PowerISO\PWRISOVM.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [GPLv3] rundll32.exe "C:\WINNT\System32\wuoqdmtw.dll",realset
O4 - HKLM\..\Run: [388529725448] AutomaticUpdates.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Microsft Corporation Version 2002.12.2414] C:\WINNT\System32\Com\comserv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft security adviser] C:\Program Files\Microsoft Security Adviser\mssadv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [msctrl.exe] C:\Program Files\Microsoft Security Adviser\msctrl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [msavsc.exe] C:\Program Files\Microsoft Security Adviser\msavsc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [msscan.exe] C:\Program Files\Microsoft Security Adviser\msscan.exe
O4 - HKLM\..\Run: [msiemon.exe] C:\Program Files\Microsoft Security Adviser\msiemon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [msfw.exe] C:\Program Files\Microsoft Security Adviser\msfw.exe
O4 - HKLM\..\Run: [pviever] "C:\Program Files\Gay-Lesbian-Photo\Gay-Lesbian-Photo.exe" hide
O4 - HKLM\..\RunServices: [388529725448] AutomaticUpdates.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Microsft Corporation Version 2002.12.2414] C:\WINNT\System32\Com\comserv.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [388529725448] AutomaticUpdates.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Microsoft security adviser] C:\Program Files\Microsoft Security Adviser\mssadv.exe
O4 - HKCU\..\Run: [msctrl.exe] C:\Program Files\Microsoft Security Adviser\msctrl.exe
O4 - HKCU\..\Run: [msavsc.exe] C:\Program Files\Microsoft Security Adviser\msavsc.exe
O4 - HKCU\..\Run: [msscan.exe] C:\Program Files\Microsoft Security Adviser\msscan.exe
O4 - HKCU\..\Run: [msiemon.exe] C:\Program Files\Microsoft Security Adviser\msiemon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [msfw.exe] C:\Program Files\Microsoft Security Adviser\msfw.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Microsft Corporation Version 2002.12.2414] C:\WINNT\System32\Com\comserv.exe
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_01\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_01\bin\ssv.dll
O12 - Plugin for .spop: C:\Program Files\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1183835025096
O23 - Service: Ares Chatroom server (AresChatServer) - Ares Development Group - C:\Program Files\Ares\chatServer.exe
O23 - Service: Creative Service for CDROM Access - Creative Technology Ltd - C:\WINNT\System32\CTsvcCDA.exe
O23 - Service: Logical Disk Manager Administrative Service (dmadmin) - VERITAS Software Corp. - C:\WINNT\System32\dmadmin.exe
O23 - Service: ms hexidecimal defx (mshexdefx) - Unknown owner - C:\WINNT\system32\dllcache\ivchost.exe
O23 - Service: Network Windows Service (MSWindows) - Unknown owner - C:\WINNT\System32\urdvxc.exe" /service (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINNT\System32\nvsvc32.exe

volgens mij

volgens mij is dit het probleem
O4 - HKLM\..\Run: [pviever] "C:\Program Files\Gay-Lesbian-Photo\Gay-Lesbian-Photo.exe" hide

verwijderen

hij wil niet verwijderen omdat hij in gebruik is dus ik zeg zp mijn antwoord want ik gaa ff in veilge modus proberen

Probeer deze zowiezo eens weg te krijgen uit de map Program Files. Als dat niet lukt, start eens in veilige modus en probeer het opnieuw.

Of wat ik geschreven heb met msconfig en dan C:\Program Files\Gay-Lesbian-Photo\Gay-Lesbian-Photo.exe uitschakelen bij opstarten. Rechtsonder kan er ook een ikoon staan die je met de rechtermuisklik uit kan schakelen.

Pas als het bestand niet meer ingebruik is kan je de map Gay-Lesbian-Photo weggooien.

p.s. Wat aanvullende info toegevoegd

Laatst bewerkt:
Sorry hoor, maar ik snap echt niet waarom als je hier een log kan plaatsen het niet gewoon even doet op www.nucia.eu of www.hijackthis.nl ????????

HJT werkt vaak niet net alleen een regel verwijderen.....er zit meer werk aan vast en daar zitten experts zoals ik al zei.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan