Ik heb hetzelfde probleem. Wanneer iemand informatie wil over een product dat in de webshop getoond wordt, kan om informatie gevraagd worden. Als dat door de klant gedaan wordt volgt er automatisch een mail met de gegevens van de klant in een apart daarvoor aangemaakt emailadres. Op dit moment krijgen we heel veel spam in deze email.
Dus er is een artikel in de webshop geselecteerd en daar wordt dan zgn. informatie gevraagd. Het emailadres is zo ingesteld, dat er automatisch antwoord aan de klant wordt gegeven, dat de mail ontvangen is. Uit de informatie van de retourmail blijkt, dat de gebruikte mailadressen voor informatie niet kloppen. Dus veel vervuiling.
Wie weet een oplossing?
Dus er is een artikel in de webshop geselecteerd en daar wordt dan zgn. informatie gevraagd. Het emailadres is zo ingesteld, dat er automatisch antwoord aan de klant wordt gegeven, dat de mail ontvangen is. Uit de informatie van de retourmail blijkt, dat de gebruikte mailadressen voor informatie niet kloppen. Dus veel vervuiling.
Wie weet een oplossing?