Veel stof in pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0144

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2011
Berichten
143
Hoe maak ik deze stof het beste schoon? ik heb een paar flesjes gezien met lucht is dat handig?
 
Compressor. Zorg wel dat je je fan's vasrhoud anders draaien ze door.
 
Ik gebruik zelf altijd een stofzuiger. Als je dat doet moet je wel zorgen dat je de koelers vasthoudt (desnoods met een schroevendraaier) om te voorkomen dat ze gaan draaien. Dan creëer je namelijk spanning en dat vindt je pc niet zo leuk ;). Als je het liever blaast kan je het ook met de compressor doen natuurlijk :).
Maar voordat je begint altijd JEZELF EN JE SPULLEN ONTLADEN (randaarde in stopcontact aanraden, OOK stofzuigerslang).
 
Ik gebruik altijd mijn Olievrije compressor met Air blow gun.
werkt ideaal je neemt gewoon je kast mee naar buiten je houd de fannetjes tegen.
en dan spuit je de hele rimram uit de behuizing xD

Edit: de lucht busjes werken ook goed. maar zijn na lange termijn erg duur. maar je kan ze prima gebruiken (alleen met korte luchtstoten spuiten, anders spuit je vloeistof mee en dat vind je pc niet zo leuk) en niet ondersteboven spuiten
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik zelf altijd een stofzuiger. Als je dat doet moet je wel zorgen dat je de koelers vasthoudt (desnoods met een schroevendraaier) om te voorkomen dat ze gaan draaien. Dan creëer je namelijk spanning en dat vindt je pc niet zo leuk ;). Als je het liever blaast kan je het ook met de compressor doen natuurlijk :).
Maar voordat je begint altijd JEZELF EN JE SPULLEN ONTLADEN (randaarde in stopcontact aanraden, OOK stofzuigerslang).

Ik leen altijd een stofzuiger van mijn buurvrouw helaas is die niet zo sterk D:..
 
Je kan erbij altijd nog een kwastje gebruiken: een beetje het stof los vegen en de stofzuiger doet de rest!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan