veel stottering aankoop 2de beeldscerm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sybren6

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 nov 2015
Hallo,

Sindskort heb ik een 27 inch beeldscherm gekocht.
toen ik het beeldscherm had gekocht deed alles het prima.
Todat ik mijn laptop scherm dicht deed, Toen kreeg ik veel stotter beelden.
Het rare is als ik mn laptop weer open doe, is dat ik gelijk weer vloeiend scherm zie.

Weet iemand wat hier het probleem kan zijn?

Mvg. Sybren

Hoi Sybren

Jouw verhaaltje een beeetje vreemd klinkt helaas :( en volgens mij ook daardoor heb je nog geen reacties gekregen ..

Jij zei dat laptop stotterde beelden heeft als maar klep dicht is, ( hoe weet je dat ? ... en hoe kan je dat zien ? ) en als je maar klep opent dat beeld vloeiend en goed is ? ( ?? ) ..

Mocht je even en toevallig dat laptop kapot is bedoelen, dat kan je natuurlijk die naar winkel toe terug brengen en verhaaltje vertellen over deze probleem, mogelijk je andere laptop ( of scherm ? ) zal moeten krijgen ..... toch ?
Garantie is uiteindelijk toch en nog steeds geldig, of ? :(

Hoi Sybren

Jouw verhaaltje een beeetje vreemd klinkt helaas :( en volgens mij ook daardoor heb je nog geen reacties gekregen ..

Jij zei dat laptop stotterde beelden heeft als maar klep dicht is, ( hoe weet je dat ? ... en hoe kan je dat zien ? ) en als je maar klep opent dat beeld vloeiend en goed is ? ( ?? ) ..

Mocht je even en toevallig dat laptop kapot is bedoelen, dat kan je natuurlijk die naar winkel toe terug brengen en verhaaltje vertellen over deze probleem, mogelijk je andere laptop ( of scherm ? ) zal moeten krijgen ..... toch ?
Garantie is uiteindelijk toch en nog steeds geldig, of ? :(

Ik heb mijn 27 inch beeldscherm gekocht voor mijn laptop,
(Mijn laptop werkt perfect overigens)
Ik heb een HDMI kabel aangesloten vanaf m'n laptop naar het beeldscherm.
Ik heb in m'n laptop het energiebeheer gewijzigd, zodat m'n laptop niet in slaapstand valt als De klep dichtgaat.

Zodra ik op m'n grote beeldscherm iets wil doen en m'n laptop dichtklap, gaat hij stotteren (de beeldscherm)

Ik moet m'n laptop openhouden, zodat ik vloeiend beeld kan houden.
Is dit normaal?
Ik neem aan dat de videokaart ook meer belast word want hij moet namelijk 2 beeldschermen showen?
Kan ik hier wat tegen doen?

Mvg sybren

Dit probleem is nog steeds niet verholpen
Heeft iemand hier enig idee wat er aan de hand kan zijn, En of dit normaal is?

Mvg Sybren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan