Veel te hoge ping bij gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gamer2

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2010
Berichten
30
Beste,

Ik speel Call Of Duty:Black Ops en dit ging altijd zeer goed. Maar sinds 3 dagen, gaat mijn ping omhoog naar 999 en dit gebeurd in schokken. Mijn ping spiked dus. Ik heb telenet. Ik zit op een draadloze netwerkverbinding met een D-link DIR 615 router. Ik heb al virusscans gedaan, maar die vonden niets. Aan mijn pc zelf kan het ook niet liggen, want die is net nieuw en heeft zeker de nodige system specs. Dit gebeurd ook bij andere games en mijn internet gaat ook soms traag als ik aan het browsen ben. Ik heb ook al de router gereset enzovoort.

Weet iemand een oplossing?

Alvast bedankt,

Jeroen
 
Laatst bewerkt:
Probeer het eens bekabeld ipv wireless (en evt doen wat codGamer zegt, met wifi en bedraad) .. om uit te sluiten dat het aan je WiFi ligt (voor hetzelfde geldt heeft 1 van de buren een WiFi geinstalleerd wat op hetzelfde kanaal draait als die van jouw) ..
 
Dat van hetzelfde kanaal kan niet, want ik kan zien welke verbindingen er beschikbaar zijn en geen enkele zit op hetzelfde kanaal als het mijne. Maar ik zal de testjes een doen.
 
Als ik naar rotterdam test ( ik woon in België) krijg ik 0% packet loss, 18 ms ping en 1 ms Jitter. Een goed resultaat dus.
Naar Moskou krijg ik 0% packet loss, 60 ms ping en 0 ms Jitter. Ook goed.

Op speedtest krijg ik:

12 ms ping, 13.17 Mbps download speed en 1.11 Mbps upload speed.

Ik heb dit alleen draadloos gedaan, omdat ik momenteel geen tijd heb.
 
Momenteel heb ik geen problemen niet meer, maar ik laat dit nog even opgelost voor als ze zich terug voordoen ;D.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan