Veel te weinig ruimte op C schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Girlygirl

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Berichten
2
HELP!

De pc klaagde al een tijdje dat ik te weinig ruimte had op de pc schijf. Ik heb daarom CCleaner geinstalleerd. Maar nu ik dat heb gedaan, heb ik waarschijnlijk te veel verwijderd, want mijn geluidinstallatie doet het niet meer. Ik heb al meerdere sites bezocht hoe ik het geluid terug kan krijgen en dat kan door middel van geluidsdrivers ofzo. Ik heb er eentje willen downloaden, maar daar heeft mijn pc te weinig ruimte voor! Ik heb daarom ook TreeSize Professional gedownload om te kijken waar al mijn ruimte gebleven is, en grootste gedeelte zit bij Windows, Documents en Settings en Recycler. Alleen ben ik echt slecht in pc's en weet ik niet wat ik kan verwijderen en wat niet. Dadelijk verwijder ik weer iets verkeerd en crasht heel mijn computer?!:shocked: En mijn pc was altijd al sloom geweest, maar dit heeft toch ook mee te maken dat ik te weinig ruimte heb? Ik heb al heel veel programma's verwijderd maar nog steeds te weinig ruimte! Ik wil graag mijn geluid terug en wat ruimte op de C schijf. Alleen staat alles in mappen met de naam abddkd689ad9330001028kjslja ofzo? Dat is toch onbegrijpelijk:confused:
 
maak eens een screenshot van je mappen op de pc.(dit doe je doormiddel van deze computer te openen en dan alt printscreen toetsen te gebruiken. laat zien welke mappen je bedoelt.)
installeer pc wizzard om te zien wat voor geluidskaart je hebt en post een screenshot hier.
pcwizzrd:http://download.cnet.com/3001-2094_4-10793737.html?spi=5083e59599e7dfa8c1388bed37724dff
nog een paar andere vragen hoe groot is je harde schijf?
hoeveel ruimte is er nog vrij?
 
Vaak is een harde schijf onderverdeeld in een C en D partitie.
Op de D is dan veel ruimte terwijl de C vol raakt.
Geef van beide partities (indien aanwezig) de grootte en vrije ruimte maar eens op.
 
artic joe dat vroeg ik dus ook al let dus even op a.u.b straks is de ts in de war doordat er 2 keer hetzelfde gevraagt word
 
Mappen en partities is zeker niet hetzelfde vandaar dat ik het heb verduidelijkt.
Maar als het jou happy maakt dan laat ik het verder aan jou over.
 
sorry ik dacht dat je de vrije harde schijf ruimte wou weten heb over het patities stuk heen gelezen. bijdeze mijn excuses en ik hoop dat je nog mee wil werken aan dit topic.
nogmaal sorry artic joe
 
Wanneer er sprake is van een gedeelde harde schijf ( zie Deze Computer ), dan zou je bijv. Mijn Documenten kunnen verplaatsen naar een andere partitie:

Mijn Documenten rechts aanklikken > klik Eigenschappen > klik Verplaatsen > kies andere partitie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan